نگار جواهریان و رامبد جوان در کنار بدلکار جیمزباند + عکس

0

عکس “نگار جواهریان” و “رامبد جوان” در کنار ارشا اقدسی بدلکار فیلم سینمایی جیمز باند

فیلم سینمایی “نگار” به کارگردانی رامبد جوان چند روزی است که به کار خود پایان داده است.

همسر نگار جواهریان همسر رامبد جوان بیوگرافی نگار جواهریان بیوگرافی رامبد جوان بیوگرافی ارشا اقدسی
 عکسی از آخرین سکانس فیلم سینمایی “نگار” از رامبد جوان و نگار جواهریان در کنار ارشا اقدسی بدلکار سینمای ایران

به گزارش ساتین : ارشا اقدسی در یک فیلم هالیوودی با بازی نیکلاس کیج، گل کاشت.» این خبر آنقدر داغ بود که باعث شد سراغ سرپرست تیم بدلکاران ۱۳ برویم و از ارشا اقدسی درباره صحت آن بپرسیم و او از ماجرای یک هفته سفرش به رومانی و کار در پروژه ای هالیوودی به نام «مرگ روشنایی» برایمان گفت. ارشا عادت دارد هر روز ایمیل هایش را چک کند. آن روز هم پای لپ تاپش نشست و مشغول بررسی ایمیل هایش شد. در بین ایمیل ها یک پیغام از طرف فردی به نام «رضوان» برای او ارسال شده بود، یک پیام برای دعوت به همکاری.

ارشا اقدسی در این باره می گوید: «پیغام دعوت به همکاری را خواندم، نمی دانید چقدر هیجان زده شدم؛ کارگردان و نویسنده فیلم همان نویسنده فیلم معروف «راننده تاکسی» ساخته اسکورسیزی معروف بود. بازیگر نقش اول هم نیکلاس کیج بود، به شدت طرفدار بازی او هستم، به همین خاطر خیلی زود پذیرفتم که با گروه همکاری کنم. با آنها تماس گرفتم و قرار شد چند روز دیگر به کشور رومانی بروم.»

آقای رضوان، ایمیل و شماره تماس ارشا را از دوست مشترکشان گرفته بود. ارشا ادامه می دهد: «بدلکاران فیلم ۰۰۷ و بنگ بنگ که مدتی قبل در آنها بازی کرده بودم، از دوستان مشترک من و آقا رضوان بودند که شماره من را با اطلاعاتی درباره کارم در اختیار این تیم گذاشته بودند. البته باید بگویم که آقای رضوان ایرانی نیست و فقط نامش به نام های ایرانی شباهت دارد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ