شیدا جاهد ، همسر مسعود جاهد درگذشت + عکس

0
شیدا جاهد هنرمند موسیقی شب گذشته پنجشنبه ۶ اسفند به کما رفت.

همسر مسعود جاهد همسر شیدا جاهد بیوگرافی شیدا جاهد بیماری هنرمندان

شیدا جاهد هنرمند موسیقی ایرانی که در اغلب آثار همسرش مسعود جاهد وی را در مقام همخوان همراهی می کند، شب گذشته ششم اسفندماه در یکی از مراحل درمان بیماری سرطان به کما رفت.

این هنرمند حوزه موسیقی که مدتی است به بیماری سرطان دچار شده است شب گذشته در بیمارستان لاله به کما رفت.

مسعود جاهد نوازنده نی و آهنگساز شب گذشته ضمن تاثر بسیار و اعلام این خبر از مردم خواست که برای بهبودی این هنرمند دعا کنند.

شیدا جاهد از هنرمندان عرصه موسیقی سنتی ایران شامگاه ۹ اسفند در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

شیدا جاهد از فعالان عرصه موسیقی پس از تحمل یک دوره بیماری شامگاه ۹ اسفندماه در تهران درگذشت.

وی سال ها با بیماری سرطان مبارزه می کرد و در چند روز اخیر در کما به سر می برد.

سیدعباس سجادی مشاور معاون هنری وزارت ارشاد در گفتگو با خبرنگار مهر درگذشت این خواننده موسیقی ایرانی را تایید کرد و گفت: شیدا جاهد از پنجشنبه ۶ اسفند ماه در بیمارستان لاله به کما رفت و در کمال تاسف ساعت ۲۲ یکشنبه ۹ اسفند دار فانی را وداع گفت.

وی با اشاره به اینکه شیدا جاهد مدت ها بود با بیماری سرطان مبارزه می کرد، بیان کرد: مرحوم شیدا جاهد از جمله هنرمندان شریف حوزه موسیقی بود. او با همه فراز و نشیب هایی که در این حوزه وجود داشت تمام تلاش خود را برای حفظ موسیقی اصیل ایرانی انجام داد و با وجود اینکه در طول عمر ارزشمند خود پیشنهادهایی از سوی کشورهای خارجی داشت در ایران ماند و آثار جاودانه ای را همراه با همسر خود مسعود جاهد خلق کرد.

شیدا با همراهی و همکاری همسرش مسعود جاهد چندین آلبوم در قالب همخوانی منتشر کرده است که عبارتند از «کوچه‌های بی‌نشان»، «پنجره باز می‌شود»، «در فکر تو بودم» و «خسته‌ام از این کویر» را منتشر کرده بود.

سجادی بیان کرد: زمان و مکان برگزاری مراسم تشییع پیکر زنده یاد جاهد متعاقبا اعلام‌می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ