شغلی با حقوق ۹۴۰ میلیون تومانی که خواهان ندارد! + عکس

1

۹۴۰ میلیون تومان حقوق، سه ماه تعطیلی در سال، کار فقط در طول روز و آخرهفته‌ها تعطیل؛ اما چرا کسی حاضر نیست در این شغل استخدام شود؟

شغلی در یکی از جزیره های زیبا و بکر در شمال نیوزیلند New Zealand ارائه شده که شرایط و حقوق آن بسیار خوب است.

اما دکتر الن کنی، پزشک عمومی، با تلاش فراوان به دنبال پیدا کردن فردی است که حاضر است در آنجا کار کند. این پزشک ۶۱ ساله می‌گوید که کارش در سال گذشته حسابی سکه شده اما به دنبالی پزشکی است که بتواند حجم کاری او را سر و سامان دهد.

او در گفتگو با نیوزیلند هرالد گفت: «من پول خیلی خیلی خوبی می‌دهم؛ باورکردنی نیست! کارم سال قبل حسابی رشد کرد و بیماران زیادی در نوبت هستند. اما به تنهایی نمی‌توانم از پس تمام کارها برآیم.»
شغلهای جدید و پردرآمد ‎ شغل پر درآمد سفر به نیوزیلند توریستی نیوزیلند استخدام در خارج New Zealand

دکتر کنی می‌گوید که تقریبا ناامید شده و بعید است کسی را پیدا کند. در حال حاضر ۶۰۰۰ بیمار در نوبت ویزیت او قرار دارند. او می‌گوید: «من عاشق شغلم هستم و دوست دارم که همین جا بمانم، اما هیچ پزشکی حاضر نیست اینجا بیاید… پیدا کردن یک پزشک که بتواند همکار من باشد، کار دشواری است؛ چه برسد به اینکه یک پزشک بخواهد جایگزین من شود.»

درآمد یک پزشک معمولی در نیوزیلند بین ۱۳۶ تا ۱۸۱ هزار یورو در سال است، اما پیشنهاد دکتر کِنی (۲۴۳ هزار یورو در سال) با استقبال خوبی مواجه نشده بود. او می‌گوید که چهار ماه است هیچ کسی به او پیشنهاد همکاری نداده است.

نیوزیلند یا زلاندِ نو کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است، این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده و مناطق خودمختار نیو، جزایر کوک، توکلائو و راس را هم در بر می‌گیرد.

نیوزیلند فاصله زیادی با دیگر خشکی‌های کره زمین دارد، به طوریکه استرالیا نزدیکترین همسایه این سرزمین در دو هزار کیلومتری آن قرار دارد، دریای میان این دو کشور به دریای تاسمان معروف است. نزدیکترین همسایگان این کشور از شمال جزایر تونگا، فیجی، نیوکالدونیا هستند.

نیوزیلند بیش از ۸۰ میلیون سال از خشکی‌های دیگر زمین جدا بوده‌است و این موجب شده تا مجموعه منحصربه‌فردی از جانوران و گیاهان را در خود جای دهد.

منبع : فرادید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ماریا حسام می گوید

    با سلام من خواهان شغل پیشنهادی دکتر آلن کنی هستم چطور میتونم با ایشون تماس بگیرم ممنون از راهنمایی و همکاریتون