مهدی فخیم زاده در کنار همسرش + عکس

1
مهدی فخیم زاده که یکی از تقدیر شدگان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر بود به همراه همسرش در این مراسم شرکت کرد.
همسر مهدی فخیم زاده همسر بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی مهدی فخیم زاده بیوگرافی بازیگران

مهدی فخیم زاده (متولد ۱۳۲۱ در تهران) بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، فیلم نامه‌نویس، طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر در سال ۱۳۴۸، و فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم تپلی، ساخته رضا میرلوحی آغاز کرد. وی دارای لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل از دانشکده هنرهای دراماتیک تهران است.

همسر مهدی فخیم زاده همسر بازیگران عکس جدید بازیگران بیوگرافی مهدی فخیم زاده بیوگرافی بازیگران

آقای فخیم زاده ورزش کردن را از چند سالگی شروع کردید؟
مهدی فخیم زاده:دقیقا یادم هستش که ۱۰ سال داشتم که یکی از برادرانم که متاسفانه فوت کرده است,ورزش های سنگین انجام می داد,من با او شروع به ورزش کردم و سعی می کنم تا زمانی که زنده هستم ورزش کردن را ادامه بدهم.
چرا در منزل ورزش می کنید؟
مهدی فخیم زاده:خوب به خاطر شغلی که دارم و اکثریت مردم من را می شناسند نمی توانم در مکان های عمومی زیاد حضور داشته باشم.به خاطر همین وسایل مورد نیاز ورزش را تهیه کرده ام و در یک اتاق مخصوص ورزش می کنم.
ورزش مورد علاقه شما چی هستش؟
مهدی فخیم زاده:من به بوکس خیلی علاقه دارم و اینطور بگویم که خیلی از مسابقات بوکس را دنبال می کنم.در کنار بوکس ورزش بدنسازی را هم انجام می دهم و سعی می کنم بدن ورزشی داشته باشم.
در سریال ها و فیلم ها نیز از ورزش بوکس استفاده می کنید؟
مهدی فخیم زاده:در یکی از سریال هایم از این ورزش هم استفاده کردم ولی خوب خشونت در سریال ها زیاد مناسب نیستش.
چه مقدار به موسیقی علاقه دارید؟
مهدی فخیم زاده:من یک گیتار در منزل دارم که باور کنید در هیچ کلاسی هم شرکت نکرده ام ولی می توانم سه آهنگ را با گیتارم بنوازم.زمانی که بیکار باشم کمی گیتار می زنم.موزیک زیاد گوش نمی دهم ولی آهنگ های سنتی را خیلی دوست دارم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    استاد آقای مهدی فخیم زاده شما رو خیلی دوست دارم و سریال های زیبایی که کارگردانی کردید همیشه سلامت باشید