چرا برانکو با “پرسپولیس” تمدید نمی کند؟

0

این روزها بحث اصلی در اطراف باشگاه پرسپولیس به تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ مربوط می‌شود.

سرمربی کروات سرخپوشان در این فصل عملکرد خیره‌کننده‌ای داشته و توانسته نظر مساعد منتقدان و هواداران را جلب کند. بر همین اساس، پرسپولیسی‌ها سخت در پی آن هستند که باشگاه محبوب‌شان قرارداد ایوانکوویچ را برای یک فصل دیگر تمدید کند و از همین حالا خیال آنها برای لیگ شانزدهم راحت شود.

هر از گاهی هم اخبار و شایعاتی در مورد شرایط برانکو برای باقی ماندن در پرسپولیس منتشر می‌شود. با این وجود شنیده می‌شود سرمربی موفق سرخپوشان حداقل تا ۷۰روز دیگر قراردادش را تمدید نخواهد کرد، حتی اگر بهترین شرایط توسط باشگاه پرسپولیس برای وی فراهم شود. از قرار معلوم برانکو از بدو حضورش در پرسپولیس نیم‌نگاهی هم به نیمکت تیم ملی داشته است. او می‌دانسته روابط کی‌روش با فدراسیون فوتبال مطلوب نیست و هر لحظه ممکن است بین این دو جدایی بیفتد؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد، به طور خودکار ایوانکوویچ را به عنوان گزینه اصلی نیمکت تیم ملی ایران مطرح خواهد کرد.

برانکو یک دوره کاملا موفق در تیم ملی داشته و عملکرد مطلوب اخیرش در پرسپولیس هم توانسته یک اجماع جدید و جدی روی او به وجود بیاورد. بنابراین بعید است کسی مخالفتی با بازگشت او به تیم ملی داشته باشد. از سوی دیگر به خصوص این روزها تکلیف کی‌روش در تیم ملی اصلا روشن نیست. او که نگران تغییرات وسیع مدیریتی در فدراسیون فوتبال است، استعفایی را به تاریخ ۱۱اردیبهشت تنظیم کرده و در اختیار کفاشیان گذاشته است. انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال در این تاریخ برگزار خواهد شد و ممکن است تیم مدیریتی جدید، تمایلی به ادامه همکاری با کی‌روش نداشته باشد. این است که بسیار بعید به نظر می‌رسد مربی کروات از حالا برای باقی ماندن در پرسپولیس، به مدیران این باشگاه تعهد بدهد.

منبع: بانک ورزش
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ