سارق ۷ ثانیه ای در شیروان دستگیر شد

0

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان شیروان موفق شدند سارق قطعات خودرو که در هفت ثانیه سرقت می‌کرد با هفت فقره سرقت دستگیر کنند.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو در این شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ امام علی (ع) قرار گرفت.

این مقام انتظامی بابیان این‌که مأموران پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و تخصصی، موفق به شناسایی یک مظنون شدند، افزود: در ادامه تحقیقات متهم شناسایی‌شده، در عملیاتی غافلگیرانه در حین ارتکاب جرم دریکی از خیابان‌های شهر دستگیر شد.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های انجام‌شده به هفت فقره سرقت اعتراف و اذعان داشته درب خودروهای با ضریب امنیتی پایین در کمتر از ۱۰ ثانیه باز و محتویات داخل آن را سرقت می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: متهم به همراه پنج مال‌خر پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ وحیدی از شهروندان خواست تا خودرو و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کرده و از پارک خودروها در محل‌های کم تردد و رها کردن آن به‌صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند.

وی  تأکید کرد: شهروندان از گذاشتن اشیاء قیمتی در داخل خودرو خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ