چگونه ماشین لباسشویی را خوشبو کنیم؟

0
می توانید با برخی ترفندهای مفید لباسشویی تان را خوشبو سازید و بوی نامطبوعی که پس از شستن لباس ها در آن می ماند را از بین ببرید با ما در ادامه مطلب همراه باشید
شاید شما نیز از بوی ناخوشایند موجود در ماشین لباس‌شویی‌تان ناراضی باشید و ندانید که برای برطرف کردن آن چه باید کنید. این بوی ناخوشایند سبب می‌شود لباس‌های تمیز و شسته‌شده نیز بوی خوشایندی نداشته باشند. این بو به علت وجود جرم‌ها و لکه‌ها در منافذ موجود داخل لباس‌شویی یا قسمت پودر آن بوجود می‌آید.
این بوی ناخوشایند را اگر هرچه زودتر برطرف نکنید هشداری برای وجود باکتری‌ها و قارچ‌هایی در لباس‌شویی است که ممکن است فرآیند تمیز کردن لباس‌های شما را معکوس کند و سبب بروز بیماری‌های فراوانی در شما شود. وجود رطوبت و گرما در ماشین لباسشویی و آلودگی‌های موجود در لباس‌هایی که در آن می‌اندازید فضای بسیار مطلوب و خوبی را برای رشد باکتری‌ها، قارچ‌ها و میکروب‌ها بوجود می‌آورد.
می‌توانید این مشکل را با کمک دو ماده برطرف کنید و تا مدت زمانی طولانی لباس‌شویی خود را تمیز و خوشبو نگه دارید. برای این کار کافی است که با استفاده از مواد شوینده کلردار به همراه جوهر نمک لباس‌شویی خود را برق بیندازید.
در ابتدا داخل لباس شویی را تمیز کنید سپس با استفاده ازماده شوینده کلردار و با کمک اسفنج تمام قسمت‌های داخلی لباس‌شویی را تمیز کنید. در آن را ببندید و به مدت ۴ ساعت صبر کنید سپس دمای آن را با انتخاب آب داغ افزایش دهید و در قسمت پودر کمی جوهر نمک بریزید و لباس‌شویی را در حالت Rinse  (شست‌وشو) بگذارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ