سرطان دهان و تصاویر هولناک از نابودی چهره

0

قصور پزشکان انگلیسی این زن میانسال را مجبور به استفاده از ماسک برای پوشاندن چهره خود کرده زیرا بیشتر اعضای صورت او از بین رفته است.

یک زن ۴۲ ساله اهل کشور انگلستان به دلیل تشخیص دیر هنگام سرطان دهان خود توسط پزشکان انگلیسی به دادگاه شکایت کرده است و حدود ۹۰۰ هزار پوند خسارت گرفته است.

گفتنی است، این زن علائم درد را به مدت یک سال داشته است اما پزشکان پس از یک سال سرطان دهان را در او شناسایی کرده و طی یک عمل جراحی ۲۰ ساعته بی‌رحمانه بخش‌های زیادی از دهان، گردن، صورت و بینی او را تخلیه کرده‌اند.

  مجله سلامت کارسینوم سلول سنگفرشی علایم سرطان دهان سرطان دهان
بررسی‌ها نشان می‌دهند، در حال حاضر اعتماد به نفس این زن بشدت تخریب شده، ‌او نمی‌تواند غذا بخورد و توسط یک لوله در گلوله‌ می‌تواند تغذیه شود.
همچنین چشم او بسته نمی‌شود و شب‌ها برای خواب مجبور است با یک دستمال جلوی چشم خود را ببندد.
در ابتدا این زن دچار علامت وجود یک سوراخ در سقف دهان خود بوده که سهل‌انگاری پزشکان در تشخیص سرطانی بودن این سوراخ باعث گسترش شدید سرطان و حمله به بخش‌های وسیعی از صورت او شده است. 
در اثر این عمل جراحی و عوارض ناشی از آن این زن دچار مشکل تنفس و بلع شده است و نمی‌تواند به دلیل ضعف اعتماد به نفس از منزل خارج شود.
سرطان از سقف دهان او آغاز شده، به بالای خط لثه او سرایت کرده، استخوان گونه و بینی را درگیر کرده، به سمت چشم رفته و باعث آسیب مجرای اشک چشم او شده است.
در زمانی که پزشکان سرانجام سرطان را در او شناسایی کردند، سرطان او به مرحله چهارم رسیده بود‌.
مجله سلامت کارسینوم سلول سنگفرشی علایم سرطان دهان سرطان دهان
پزشکان سرطان این زن را سرطان کارسینوم سلول سنگفرشی اعلام‌ کرده‌اند. این زن همچنین مجبور به شیمی درمانی و رادیوتراپی و استفاده از ماسک‌ مخصوص برای پوشاندن صورت خود شده است.
مجله سلامت کارسینوم سلول سنگفرشی علایم سرطان دهان سرطان دهان
از جمله نشانه های سرطان دهان وجود لکه‌های سفید یا قرمز در دهان، مشکل در جویدن‌، بلع یا صحبت کردن، خونریزی یا بی‌حسی در دهان، بوی بد دهان، شل شدن دندانها، وجود توده در گردن و از دست دادن مقدار زیاد وزن در یک بازه زمانی کوتاه است. پزشکان اعلام کرده‌اند نیاز به انجام جراحی‌های ترمیمی سنگین برای بازسازی چهره‌ این زن در آینده وجود دارد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ