با این معجون بدنتان را سم زدایی کنید

0
با نزدیک شدن به عید علاوه بر خانه تکانی توصیه می‌شود که از بدن نیز سم‌زدایی شود که با ترکیب برخی مواد و مصرف آن‌ها می‌توان بسیار آسان و سریع این کار را انجام داد.

عسل و سرکه سیب هر دو سرشار از پتاسیم هستند که سطح سدیم خون را تنطیم کرده و فشار خون را کنترل می‌کنند. هر دوی آن‌ها حاوی منیزیم هستند و باعث کاهش فشار از دیواره رگ‌ها می‌شوند. عسل و سرکه سیب هم‌چنین به عنوان اکسیر ضدپیری نیز استفاده می‌شوند.

علاوه بر این ترکیب عسل و سرکه سیب نوعی اکسیر طبیعی برای پاک‌سازی و سم‌زدایی روده بزرگ نیز محسوب می‌شود. برای درست کردن این اکسیر مواد زیر لازم است: یک لیوان آب گرم، ۱.۵ تا ۲ قاشق سرکه سیب و ۱.۵ تا ۲ قاشق عسل. این مواد را با یکدیگر مخلوط کرده به طوری که همگی کاملا حل و یکدست شوند. سپس آن را به‌آرامی بنوشید. ممکن است در ابتدا از طعم آن خوشتان نیاید اما کم‌کم به آن عادت می‌کنید.

مردم بسیار زیادی از سرتاسر دنیا با این روش از سم‌ها و مواد اضافی انباشته‌شده در روده بزرگ خود خلاص می‌شوند. با خوردن ترکیب عسل و سرکه سیر به مدت ۷ روز می‌توانید اثرات بی‌نظیر و مثبت آن را در بدن خود احساس کنید. مقدار پیشنهادی آن ۱ یا ۲ لیوان در طول ۱ روز است.

تاثیرات بی‌نظیر و مثبت ترکیب عسل و سرکه سیب:

بهبود گوارش و تقویت سیستم گوارشی بدن

تقویت سیستم گردش خون

تقویت غشاء مخاطی گلو

پیشگیری یا درمان گرفتگی صدا  رفع خستگی

کاهش فشار خون

جلوگیری یا کاهش پیری زودرس

از بین بردن برخی میکروب‌های مضر بدن

منبع: باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ