پیدا شدن اجساد ۳ جوان مسلمان در ایندیانا آمریکا

0
شبکه تلویزیونی «وین تی وی» امروز (یکشنبه) اعلام کرد : اجساد سه مرد جوان مسلمان که با گلوله کشته شده بودند، روز چهارشنبه در فورت وین در ایالت ایندیانای آمریکا، پیدا شده است.
 این شبکه تلویزیونی اعلام کرد: پلیس این ایالت در باره کشته شدن این سه مسلمان به نام های محمد طاها عمر ۲۳ ساله، آدام کی مکی ۲۰ ساله و محناد ای طیرب ۱۷ ساله تحقیق می کند که اجساد آنها درون یک خانه در فورت وین پیدا شد.
شکبه خبری ۲۱ لایو وابسته به ان. بی. سی نیز گزارش داد که مکان این حادثه، محل شناخته شده ای برای گردآمدن اعضای جوان یک گروه از آفریقایی های محلی بود.
این در حالی است که شبکه وین. تی. وی گزارش داد که به باور پلیس، این محل با گروه جنایتکاران یا جرم و جنایت ارتباط نداشته است.
به گفته یک شبکه خبری، «پلیس، اکنون بر این باور نیست که کشته شدن این افراد با ملیت یا مذهب آنان ارتباط داشته باشد که مسلمان سنی مذهب از چاد یا سودان بوده اند.»
با وجود به راه افتادن موج فزاینده احساسات ضد اسلامی در آمریکا از جمله اقدامات متعدد خشونت آمیز علیه مسلمانان آمریکایی، هنوز این فرضیه که این کشتار یک جنایت بر اساس نفرت بوده است، حتمی نشده است.
در ماه های پس از حملات تروریستی نوامبر ۲۰۱۵ گروه داعش در پاریس، گزارش های متعددی از خشونت و ارعاب علیه مسلمانان در آمریکا، گزارش شده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ