امکانات جدید در آخرین نسخه تلگرام + عکس

0
آپدیت های جدید تلگرام یکی از مهم ترین عواملی است که کاربران موبایلی را به خود جذب می کند زیرا در کمترین زمان، قابلیت هایی منحصر به فرد را به مخاطب ارائه می دهد..
مشکل تلگرام برنامه تلگرام آموزش تلگرام
اگر خاطرتان باشد، در آپدیت های نسخه های قبلی شاهد تغیراتی مانند اضافه شدن اعضای گروه، سوپر گروه و… بوده ایم. اما در این نسخه جدید می توانید تغیرات منحصر به فردی را مشاهده کنید.

پست های خود را بی صدا در کانال ها ارسال کنید

مشکل تلگرام برنامه تلگرام آموزش تلگرام
با این قابلیت ویژه می توانید پست ها، عکس ها و مطالبتان را بی سروصدا در کانال ارسال کنید.
شما می توانید مطالبی که داخل کانال ارسال می کنید به صورت بی صدا برای کاربران ارسال شود. پس اگر می خواهید پست های پی در پی بگذارید و مزاحم اعضای کانال نشوید از این راه استفاده کنید تا کسانی که کانال را Mute نکرده اند کلافه نشوند. برای این کار کافی است، هنگام ارسال مطالب در کانال روی آیکن Attach کلیک کنید.
پست ها به اسم کانال منتشر نمی شود
اگر کانال دارای چند مدیر باشد و بیش از یک نویسنده داشته باشد، می توانید برای هر سرگروه یا سرپرست یک نام  دلخواه انتخاب کنید تا در پست‌هایی که ارسال می شوند، به جای نام گروه نام های دلخواه نمایش داده شود. برای استفاده از این ویژگی به قسمت Chanell Info مراجعه کنید.
متن های ارسال شده را در گروه و کانال ویرایش کنید
مشکل تلگرام برنامه تلگرام آموزش تلگرام
این یک خبر خوش برای مدیران گروه ها و کانال ها است، با این ویژگی جدید می توانید متن های ارسال شده را ویرایش کنید البته این ویژگی فقط مخصوص مدیران و ادمین ها است در وافق مدیران کانال‌ها و سوپرگروه‌ها، پست‌هایی که قبلا  ارسال کرده اند، می توانند آن ها را در صورت نیاز ویرایش کنند تا دیگر نیازی به حذف و ارسال مجدد مطالب نباشد. برای استفاده از این قابلیت روی پیام کلیک کنید و گزینه ویرایش یا همان Edit را انتخاب کنید.
به جای فوروارد لینک اختصاصی دهید
یکی از مهم ترین قابلیت های بروزرسانی ایجاد یک گزینه به نام فوروارد اختصاصی است با این کار گزینه‌ی جدیدی با عنوان Copy Link خواهید بود که اقدام به ساخت و کپی یک لینک اختصاصی به پست مورد نظر می کند ;i می توانید آن ها را برای دوستان خود ارسال کنید. کاربران دیگر با لمس این لینک، مستقیم به پست مربوطه منتقل خواهند شد و آن را به صورت Highlight شده مشاهده خواهند کرد.
مشکل تلگرام برنامه تلگرام آموزش تلگرام
اضافه شدن آیکون Quick Share به ربات‌ها
با این قابلیت می توانید اشتراک گذاری مطالب خود را فوق العاده سریع تر و آسان تر از گذشته در رباط ها انجام دهید. با این قایلیت می توانید پست ها، عکس‌ها و دیگر مواردی را که ربات‌ها به شما تحویل می دهند، توسط Quick Share برای دوستان خود ارسال کنید.
و در آخرین قابلیت این نرم افزار نمایش استیکر ها با لمس کردن و نگه داشتن قبل از ارسال فعال شده است. و استیکر ها در سایز های معمولی ساخته می شدند اما به لطف این قابلیت جدید علاوه بر اینکه می توانید پیش نمایش استیکرها را در سایز اصلی مشاهده کنید، این امکان را در هرجایی که استیکری وجود داشته باشد نیز در اختیار خواهید داشت. رای مثال وقتی با انتخاب یک اموجی، استیکرهای پیشنهادی را در بالای آن مشاهده می کنید، یا هنگامی که پنجره‌ی Add Sticker را برای مشاهده‌ی پیش نمایش استیکرها باز می کنید می توانید با نگه داشتن انگشت خود روی آن ها، پیش نمایش آن‌ها را در سایز اصلی مشاهده کنید.
منبع : باشگاه خبرنگاران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ