مراسم تشییع شهید عزیز احمدی مدافع حرم لشکر فاطمیون

0

«عزیز احمدی» مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون در درگیری با تروریست‌های تکفیری در دفاع ا زحرم حضرت زینب(س) در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید «عزیز احمدی» مدافع حرم افغانستانی از لشکر فاطمیون فردا سیزدهم اسفندماه تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده می‌شود.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم افغانستانی صبح فردا سیزدهم اسفندماه از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در شهر ری با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تشییع می‌شود.

بعد از اقامه نماز بر این شهید از لشکر فاطمیون، پیکر مطهرش به‌روی دستان مردم تهران تشییع و برای خاکسپاری به بهشت‌زهرای تهران منتقل می‌شود تا در قطعه ۵۰ گلزار شهدا قطعه مدافعان حرم کنار دیگر همرزمان شهیدش به خاک سپرده شود.

با حمله تکفیری‌ها به سوریه و در خطر قرار گرفتن حرم حضرت زینب(س)، عاشقان اهل‌بیت(ع) به دفاع از حرم بانوی کربلا پرداختند؛ از این رو افغانستانی‌های بسیاری که در سوریه بودند، جانانه از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند. همچنین افغانستانی‌های دیگری که در کشور افغانستان و سایر کشورها بودند به سوریه رفتند. مجاهدان افغانستانی سپاه محمد(ص) که در افغانستان در زمان مبارزه با طالبان در خط مقدم بودند و همچنین نیروهای تیپ ابوذر که در زمان دفاع مقدس کنار رزمندگان ایرانی به دفاع از اسلام پرداختند هسته اولیه فاطمیون را تشکیل دادند.

در ابتدا این جمع برای تجدید خاطره آن دوران، هیئت مذهبی را تشکیل داده و جمعه هر هفته دعای ندبه برگزار می‌کردند که با آغاز تجاوز به خاک سوریه، در اولین نوبت یک گروه ۲۲نفره به‌صورت داوطلبانه به این کشور رفتند. حضور فاطمیون در سوریه حامل این پیام است که برای فاطمیون مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و رزمندگان آنها هرکجا شیعیان و محبان اهل‌بیت(ع) در خطر باشند، به یاری آنها می‌شتابند.

شهیدان ابوحامد و فاتح از جمله فرماندهان برجسته میان رزمندگان فاطمیون بودند که طی مبارزات و درست چند کیلومتر مانده به مرزهای اسرائیلی‌ها به شهادت رسیدند. همسر ابوحامد با تکیه بر گزارشات همرزمان او معتقد بود که او با سلاح صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است و داعشی‌ها بعد از عقب‌نشینی به سرزمین‌های اشغالی متواری شده بودند. درحال حاضر به‌جهت استقبالی که از شرکت داوطلبانه افراد در این گروه شده است و افزایش تعداد نیروهای آن و توان عملیاتی، از تیپ به لشکر ارتقا پیدا کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ