مجری «قویترین مردان ایران» مشخص شد

0

در حالی که بعد از برگزاری ۱۳ دوره از برنامه «مردان آهنین» یا «قوی‌ترین مردان ایران» از رسانه ملی به دلایل مختلف از وجود ردپای برخی از قهرمانان ادوار پیشین مسابقات در نزاع‌های خیابانی گرفته تا پیدا نکردن اسپانسر برای برنامه، از سال ۹۲ این رسانه دیگر این برنامه را روی آنتن نبرد، به تازگی سروکله این برنامه در شبکه خانگی پیدا شده است.

این برنامه ارائه‌ای از مؤسسه هنرهای تصویری سوره یعنی مؤسسه نمایش خانگی وابسته به حوزه هنری است که در ماه‌های اخیر حضور فعالی در خرید رایت ویدئویی فیلم‌های سینمایی داشته است و با ارقام خوبی محصولات سینمایی مطرح را خریداری می‌کند و بدین لحاظ رقیبی برای مؤسسات خصوصی حاضر در شبکه خانگی شده است. 
هم نام و هم لوگوی مؤسسه هنرهای تصویری سوره در تیتراژ و داخل محصول آمده است و به نظر می‌رسد این مؤسسه برای کمک به دیده شدن این مجموعه این بار در شبکه خانگی سنگ تمام خواهد گذاشت.
فرامرز خودنگاه که در ۱۳ دوره تلویزیونی «مردان آهنین» به عنوان داور حضور داشت، در «مردان پولادین» هم به عنوان داور حاضر است، اما رضا جاودانی مجری خنده روی آن برنامه جای خود را به یک مجری خنده‌روی دیگر به نام محمود شهریاری داده است. 
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ