ZenFone کریستالی ایسوس در بازار ایران + مشخصات

0
مدل جدید از سری گوشی های زن‌فون ایسوس وارد بازار ایران شد. این گوشی با توجه به طراحی برگرفته از طرح کریستال، از لحاظ طراحی با سایر گوشی های این برند متفاوت‌تر است.

کمپانی ایسوس ۵ مدل جدید گوشی – تبلت را به بازار جهانی عرضه کرد که این مدلهای جدید به تازگی وارد بازار ایران نیز شده است.

گوشی ایسوس ZenFone 2 Deluxe

یکی از این مدلها ZenFone ۲ Deluxe است که در طراحی از ویژگیهای کریستالی و بافتهای چندوجهی بهره می برد و از بیش از ۵۰۰ طرح چندضلعی تشکیل شده است. گفته می شود طراحان آن، هر یک از عناصر این منحنی سه بعدی را خط به خط و نقطه به نقطه بطور دستی طراحی کرده اند.

این گوشی در باریکترین قسمت ۳.۹ میلیمتر ضخامت دارد و با صفحه نمایش ۵.۵ اینچ در ابعاد یک گوشی ۵ اینچی است که این موضوع به واسطه طراحی خاص این گوشی امکان پذیر شده است. نسبت صفحه نمایش به کل بدنه این دستگاه معادل ۷۲ درصد است که در دو رنگ بنفش و سفید عرضه شده و یکی از ایراداتی که از سوی منتقدان به این محصول می شود نیز مربوط به نبود تنوع در تعداد رنگهای این گوشی است.

مدل ZenFone ۲ Deluxe مجهز به پردازنده ۶۴ بیتی Intel Atom Z۳۵۸۰ است. این پردازنده از ۴ هسته پردازشی با سرعت پایه ۲.۳Ghz و نیز ۴ گیگابایت حافظه RAM بهره می برد که در مجموع ۷ برابر کارایی بیشتر نسبت به مدل های پیشین این کمپانی برای اجرای بازی های کامپیوتری خواهد داشت.

گوشی ایسوس ZenFone 2 Deluxe

این گوشی دو سیم کارته که نسل چهارم موبایل را تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، از باتری ۳ هزارمیلی آمپری بهره می برد که توان بالایی در زمینه شارژ باتری به حساب می آید اما با این وجود کارشناسان معتقدند که ثبات باتری در بدنه این گوشی و اینکه امکان تعویض باتری وجود ندارد، از جمله معایب آن محسوب می شود. با این حال ایسوس این گوشی را به فناوری BoostMaster مجهز کرده تا این گوشی فقط در مدت زمان ۳۹ دقیقه به ظرفیت ۶۰ درصد شارژ برسد.

در همین حال بررسی ها نشان می دهد که طرفداران زن‌فون ایسوس آنطور که باید از وزن و ضخامت این مدل راضی نیستند و عدم پشتیبانی از فناوری NFC از دیگر معایبی است که از سوی کاربران برای این گوشی اعلام شده است.

این زن فون دارای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به فناوری PixelMaster و دیافراگم F/۲.۰ است که عکاسی در محیط های کم نور را ممکن می‌کند. همچنین میزان حساسیت به نور در این گوشی، با استفاده از فناوری تجمیع پیکسل ها که چهار پیکسل مجاور را به یک پیکسل تبدیل می کند و نیز الگوریتم های پیشرفته پردازش تصویر، تا ۴۰۰ درصد افزایش می یابد.

دوربین جلوی این گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده ۸۵ درجه است که کاربر می تواند به واسطه ویژگی ZenUI Selfie Panorama این زاویه را به ۱۴۰ درجه افزایش دهد.

منبع: مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ