جواد نکونام از قطر دیپورت می شود؟

0

،آل شافی، مدیر مستعفی باشگاه العربی دست بردار نیست و هر گاه تیم می بازد او در رسانه های قطر به زولا و جواد نکونام حمله می کند و در یک کلام سیاست های مدیران این باشگاه را به باد انتقاد می گیرد.

آل شافی پیشتر به باشگاه العربی و زولا پیشنهاد کرده بود به جای بخدمت گیری جوااد نکونام – پائولینهو  بازیکن برزیلی خود را به تیم لخویا بدهند و دو بازیکن از این تیم بخدمت بگیرند اما این پیشنهاد با مخالفت جدی دکتر احمد العمادی مدیر اصلی باشگاه العربی و علی السلیطی مدیر فوتبال باشگاه العربی مواجه شد. این دو حامی اصلی نکونام و زولا هستند.

باخت ۳- ۱ العربی به السد در هفته بیستم لیگ قطر و حضور العربی در رده ششم جدول دوباره بهانه دست آل شافی داد تا به زولا و هم چنین جواد نکونام حمله کند.

با توجه به فشارهایی که از سوی آل شافی به مدیران این تیم آورده می شود و با توجه به حضور العربی در رده ششم جدول که انتقادات هواداران را هم به همراه داشته است و اینکه این تیم هیچ بختی برای قهرمانی ندارد محتمل است آخر فصل زولا رفتنی شود. در این صورت جواد نکونام هم باید از این تیم قطری جدا شود و راه ایران را پیش گیرد.

جواد در صورت بازگشت به ایران و اگر تصمیم به خداحافظی از فوتبال بگیرد دستیار کی روش خواهد شد. مگر اینکه بخواهد یک فصل دیگر بازی کند.

منبع: افکارخبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ