همسر و پسر سردار احمدی مقدم در پارتی مختلط! + عکس

0

تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید توسط برخی گروه‌های معاند با اهداف خاص در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، در این تصویر دو نفر از افراد شرکت کننده در یک میهمانی مختلط به عنوان خانواده سردار احمدی مقدم معرفی می‌شوند.

در جدیدترین ادعای شایعه‌سازان مجازی ۲ نفر از افراد شرکت کننده در یک میهمانی مختلط به عنوان افراد خانواده سردار احمدی مقدم معرفی شده اند.

همسر سردار احمدی مقدم سوابق سردار احمدی مقدم زینب اسدی کیست داماد احمدی مقدم حسن احمدی مقدم کیست پسر سردار احمدی مقدم احمدی مقدم
**واقعیت**

تصویر بالا بعد از چند سال مجددا در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است، همچنین بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد، انتساب تصاویر افراد فوق به همسر و فرزند سردار احمدی مقدم صحت ندارد و افراد مشخص شده در تصویر خانواده سردار احمدی مقدم نیستند.

ضمن اینکه انتساب نام «زینب اسدی» به عنوان همسر و «حسن احمدی مقدم» به عنوان فرزند سردار اسماعیل احمدی مقدم نیز کاملاً غیر واقعی است. سردار احمدی مقدم یک دختر به نام «زهرا» و ۲ پسر به نام‌های «محمد» و «علی» دارد.

به گزارش فارس، اسماعیل احمدی مقدم چند ماه گذشته نیز با انتشار خبر بازداشت خود، فرزند و دامادش در شبکه های اجتماعی روبرو شده بود که طی مصاحبه‌ای که از تلویزیون پخش شد در خصوص انتشار این شایعه گفت: «کسانی که شایعه می‌کنند باید بگویند کدام دادگاه، کدام محکمه، کدام بازداشتگاه هستند. در حقوق داریم البینه علی المدعی وقتی سخنگوی قوه قضاییه جناب آقای اژه‌ای می‌گوید چنین چیزی کذب محض است و قابل شکایت چه می‌شود گفت. هرچند من دیگر شکایت نکردم. هرکسی قبلاً کرده، از او می‌گذرم و طبعاً من راضی به گناه کسی نیستم. اگر کسی حرفی می‌زند دلیلی را باید اقامه کند، البینه علی المدعی».

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ