هجوم کاربران ایرانی به اینستاگرام اورتون + عکس

0

بعد از انتشار خبر خرید ۴۹ درصد از سهام باشگاه اورتون توسط یک ایرانی به نام فرهاد مشیری و این شایعه که او قرار است سردار آزمون را برای حضور در این باشگاه انگلیسی شکار کند، هواداران ایرانی در اینستاگرام اورتون حاضر شدند و با کامنت های خود از مهاجم تیم ملی ایران حمایت کردند!

آخرین پست اینستاگرام باشگاه اورتون به تصویری از لوکاکو، سانتر فوروارد بلژیکی این تیم اختصاص دارد. ایرانی ها اما این پست را به تسخیر خود در آورده اند و کامنت هایی نوشته اند که قریب به اتفاق آنها به حمایت از سردار آزمون، هم پستی لوکاکو که عضو باشگاه روستوف در روسیه است مربوط می شود.

از ۱۹۹ کامنتی که تا این لحظه در این پست نوشته شده، حدود ۹۰ درصدش به زبان فارسی است. همه به نام سردار آزمون اشاره کرده اند و اینکه او می تواند به اورتون برود و در این تیم بازی کند. در برخی از این کامنت ها نوشته شده :« JUST SARDAR  » که نشان می دهد ایرانی ها از انتشار شایعه حضور احتمالی آزمون در اورتون استقبال و نسبت به وقوع آن ابراز علاقه کرده اند.

مالک باشگاه اورتون قرارداد سردار آزمون بیوگرافی فرهاد مشیری بیوگرافی سردار آزمون باشگاه اورتون اینستاگرام سردار آزمون

این اتفاق باعث تعجب هواداران اورتون در اینستاگرام شده و آنها نمی دانند هواداران ایرانی به زبان فارسی چه نوشته اند. حضور یک ایرانی به عنوان مالک عمده سهام اورتون شاید در آینده ای نزدیک به حضور جوان اول فوتبال ایران در این باشگاه انگلیسی شود. به خصوص اینکه عثمان اف، شریک ازبک مشیری نیز مسلمان است و به بازی ایرانی ها علاقه بسیاری دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ