جشن تولد دختر احسان معراجی فر (خبرنگار) + عکس

0

احسان معراجی فر خبرنگار خاصی که با گزارش های «سرزده» او را می شناسیم ، کارگردان ، شاعر ، نویسنده ، تهیه کننده صدا و سیما هم هست.

احسان معراجی‌فر درباره شیوه انتخاب سوژه‌هایش از پیگیری‌های مستمر و روزانه سوژه‌هایش گفت و خاطرنشان کرد که مردم هم لطف کرده و سوژه‌های خاصی را گاهی پیشنهاد می‌دهند. معراجی‌فر درباره سفرش به کربلا در ایام اربعین سال ۱۴۰۰ و ساخت ۱۰ مستند طی شش روز گفت: اگر عنایت اهل بیت علیهم‌السلام و همت تیم سه‌نفره ما نبود هرگز این مهم محقق نمی‌شد. تصویربرداری ما حتی تا درب ورودی فرودگاه هم ادامه داشت. یعنی حدود یک ساعت و نیم قبل از پرواز. مستندهای تولیدشده خوبی‌هایش از عنایت سیدالشهدا و قمر منیر بنی‌هاشم علیهم‌السلام است.

وی با اشاره به اینکه تا به‌حال بیشتر سوژه‌های مورد علاقه‌اش را مقابل دوربین برده، خاطرنشان کرد که همچنان چند سوژه ذهنش را مشغول کرده که شاید هیچوقت امکان تصویری شدن آن محقق نشود. احسان معراجی‌فر که او را با آثار تولیدی حمایت از محرومین و مستضعفین و تکریم شهدا و جانبازان می‌شناسیم معاون سیمای مرکز همدان شد. او به‌خاطر پرداختن به سوژه جانبازان قطع نخاع مورد تقدیر شورای نگهبان قرار گرفت. احسان معراجی‌فر به علت توجه به جهادگران کمک‌رسان به محرومین چندی پیش تندیس جشنواره ملی جهادگران کشور را دریافت کرد. درخشش در جشنواره‌های مخلف ملی و حتی جهانی مثل مونت کارلوی فرانسه آن هم با تولید آثاری معنوی از دیگر خدمات رسانه‌ای وی محسوب می‌شود.

همسر احسان معراجی فر طلعت کرمی خبرنگار صدا و سیما بیوگرافی خبرنگاران بیوگرافی احسان معراجی فر

پیشینه‌اش در کارگردانی و تهیه‌کنندگی حدود ۲۰ هزار دقیقه تولید انواع آثار تلویزیونی در داخل و خارج از کشور ما را به سابقه غیر خبری‌اش می‌کشاند. حدود ۱۴ سال پیش از زمانی که در ۱۸ سالگی دانشجوی رشته کارگردانی سینما شد و مستند سیف‌الدوله را کلید زد تا مجموعه شعر و حدیث که اثر او در ۲۰ سالگی بود و سه سال پی در پی هرروز در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما پخش می‌شد تا مستند مسافر عاشق و مستند داستانی شیخ شهاب‌الدین و داستانی صدای پای سفر را از آخرین ساخته‌هایش می‌توان به مستند انقلاب نارنجی اوکراین، هفت روز، سیاسی، قمار وطن، فرح پهلوی، حق گمشده، شاعر معرکه‌ها و تلنگر اشاره کرد که بسیاری از آن‌ها در قالب مجموعه‌های چند قسمتی تولید شده است.

همسر احسان معراجی فر طلعت کرمی خبرنگار صدا و سیما بیوگرافی خبرنگاران بیوگرافی احسان معراجی فر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ