بیوگرافی مهدی یغمایی داور (شب کوک) +عکس خانواده

0

مهدی یغمایی (متولد ۲۱ مرداد ۱۳۵۵ در شاهرود ) است . پدرش خیاط ماهری در شهرستان بود وی در همان سالهای نوجوانی استعداد خواندن را درخود کشف کرد و پرورش داد تا اینکه ازسال ۱۳۷۲ نواختن پیانو و خواندن آواز سنتی را شروع کرد.

همسر مهدی یغمایی داور شب کوک بیوگرافی مهدی یغمایی بیوگرافی خوانندگانمهدی یغمایی در کنار مادرش

وی بعداز سالها تلاش دربدست آوردن تجربه درخواندن آواز سنتی به آرامی تصمیم خود را درتغییر سبک خوانندگی عملی کرد تااینکه درسال ۱۳۸۰ باتوجه به داشته مهارت کامل درخواندن آواز سنتی با سبکی نو و جدااز موسیقی سنتی پا به عرصه موسیقی ایران به صورت حرفه ای نهاد. نا گفته نماند که وی درسال ۱۳۷۴ دررشته مورد علاقه اش شروع به تحصیل در دانشگاه نمود ودرسال ۱۳۷۹ تحصیلات دانشگاهی خود را دررشته شیمی به پایان رساند. یغمایی ابتدا همکاری خود را با گروه ژوان آغاز نمود و در همین راستا آلبومی شامل ۱۲ قطعه موسیقی که از جمله معروفترین آنها میتوان به دختر بهار ؛ سایه ؛ دلم تنگه ؛ ستاره جون و .. اشاره نمود را منتشر کردند.و همچنین هادی یغمایی حرفه برادر را در شاهرود ادامه میدهد.

عضویت در گروه ژوان

عضو هیئت داوری در مسابقه ی تلویزیونی ” شب کوک “

مهدی یغمایی در مسابقه تلویزیونی ” شب کوک ” که یک مسابقه ی خوانندگی و کشف صدا است و از شبکه تلویزیونی نسیم در تابستان ۱۳۹۴ پخش آن آغاز شد به عنوان یکی از اعضای هیئت داوری این مسابقه در کنار پوریا حیدری و فریدون آسرایی مشارکت دارد .

همسر مهدی یغمایی داور شب کوک بیوگرافی مهدی یغمایی بیوگرافی خوانندگان

آلبوم مناسبتی سلام اقا

آلبوم سلام آقا کاری گروهی و مناسبتی به مناسبت محرم الحرام سال ۱۳۸۸ که با صدای مهدی یغمایی ؛ و چندتن دیگر از خوانندگان کشور منتشر شد. در این البوم ؛ خوانندگی ۴ قطعه به نام های گل پرپر ؛ ماه قبیله ؛ شام غریبان ؛ باحسین به عهده مهدی یغمایی بود که آهنگسازی گل پرپر و شام غریبان نیز بر عهده وی بود.

مکاری به عنوان خواننده در فیلم دوباره عاشقی ( دوباره عاشقی – حلالت میکنم – حلالم کن)

بر عهده گرفتن تیتراژ آغازین برنامه ماه عسل ۹۰ ( حس میکنم تورو ) در رمضان سال ۱۳۹۰ ( شبکه سه )

خوانندگی یغمایی در آلبوم مناسبتی دلصدا در کنار چند تن از خوانندگان دیگر و ارائه قطعه خاطره که آهنگسازی این قطعه نیز بر عهده وی بود.

همسر مهدی یغمایی داور شب کوک بیوگرافی مهدی یغمایی بیوگرافی خوانندگان

تک آهنگها

تیتراژ سریال ستاره های سربی شبکه ۲

بخواب آروم (به یاد مرتضی پاشایی)

حس میکنم تو رو (تیتراژ برنامه ی تلویزیونی ماه عسل ۱۳۹۰)

تو بردی

خاک تن خسته ( به یاد سالروز آزادی خرمشهر)

مهمون شب ( تیتراژ برنامه آن دم که شب شود – رادیو)

تو با منی

حال عجیب

چه کردی..!

صبح فروردین ( نوروز ۱۳۹۲ )

خاطره

سیب دنیا

شبهای جنون من

برادر

منو آروم کن

آهنگسازی برای خوانندگان

مهدی یغمایی ، به مناسبت در گذشت «مرتضی پاشایی» قطعه «بخواب آروم» را تقدیم این هنرمند دوست داشتنی کرد. ترانه این اثر را «علی حسین پور» سروده و تنظیم آن را «پورزاد اعلایی» بر عهده داشته است. آهنگسازی این قطعه را خود مهدی یغمایی انجام داده است.ملودی قطعه زیبای محمد اصفهانی به نام تکیه بر باد.

همسر مهدی یغمایی داور شب کوک بیوگرافی مهدی یغمایی بیوگرافی خوانندگان

۲۸ سال پیش با صادق برادر کوچیکم

فکر کنید الان بغلش کنم ؟

 

instagram Mehdi Yaghmaei

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ