محمدحسین شفاعتیان صاحب هتل چمران شیراز + عکس

11

محمدحسین شفاعتیان مالک هتل بزرگ چمران و از کارآفرینان و سرمایه گذاران بزرگ استان فارس که با سرمایه گذاری در بخش توریسم و گردشگری نقش به سزایی در ایجاد زیرساخت های لازم در این زمینه را داشته است .

هتل چمران شیراز میلیاردرهای ایران بیوگرافی محمدحسین شفاعتیان بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران

محمدحسین شفاعتیان متخصص کسب‌ و کارهای مربوط به گردشگری با حضور در این برنامه پایش شبکه یک نشان می‌دهد از فرصت نوروز امسال، چگونه می‌توان از گردشگری، شغل و درآمد ایجاد کرد.

شفاعتیان همچنین تجربه های خود را در زمینه کارآفرینی در اختیار بینندگان این برنامه قرار خواهد داد.

هتل چمران در بلوار چمران در بهترین نقطه ی آب و هوایی شهر شیراز نزدیک به باغ‌ های زیبای قصردشت واقع شده‌است. از نظر ارتفاع ۱۱۰ متر در ۳۰ طبقه و متشکل از ۲۵۰ اتاق می باشد. در اطراف این هتل باغ، رستوران های متعدد و فضای پیاده روی است و دارای نمای جنگل و کوهستان در هنگام صرف صبحانه، ناهار و شام و نیز هنگام استراحت در اتاق ها می باشد.

هتل چمران شیراز میلیاردرهای ایران بیوگرافی محمدحسین شفاعتیان بیوگرافی ثروتمندان ایران اسامی ثروتمندان ایران

سازه هتل بزرگ چمران در ۳۰ طبقه، مجموعه ای منحصر به فرد و متنوعی متشکل از ۲۵۰ اتاق و سوئیت با مناظری دلپذیر و امکانات متمایز، انواع رستوران ایرانی، سنتی و ایتالیایی در طبقات ۲۴ و ۲۵ هتل، کافی شاپ با فضایی مسحور کننده و موسیقی زنده در طبقه ۲۳ هتل می باشد. به منظور اطمینان از فراهم آوردن کلیه امکانات رفاهی و اقامتی برای میهمانان، بخش های ارائه خدمات بانکی، خدمات سفر و گشت، سالن های زیبایی و ورزشی با مدرنترین تجهیزات، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه ای،مرکز اینترنت پرسرعت جهت انجام امور بازرگانی و تجاری، انواع سالن های پذیرایی چند منظوره ویژه جشن ها،همایش ها و سمینارها و نیز آتلیه عکاسی در بخش های مختلف این مجموعه بی نظیر تعبیه شده است.

محمدحسین شفاعتیان مدیر مسئول روزنامه نیم نگاه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۹۴ کاندیدا شده بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 11 )
  1. Forogh می گوید

    سلام. من اصلا به کارافرینان ایرانی ایمان ندارم. از بس شنیدم که فلانی کارآفرین هست اما سر از سپاه درآورده، به نظر من فعلا خیلی سخته که جوانان پاک ایرانی قدرت مانور داشته باشند، خوشحال میشم این ذهنیت را بتونم از بین ببرم و بفهمم که جوانان پاک ایرانی بدون دخالت پشتیبان دولتی بتونه موفق بشه. اصلا به شما هم ایمان ندارم، از کجا بدونم درستکار هستید، از کجا بدونم،

  2. ارش می گوید

    یه ادم … کارگر میبره سر کار بعد باید دمبالش بگردی تا پولت بگیری … چرا اذیت مردم میکنی اگه پول نداری چرا ساخمون میسازی … پول کسایی که میبری سر کار بده

  3. داریوش کریمی می گوید

    کارکنان بسیار مزخرفی دارند
    مخصوصا بخش پذیرش و مدیریت
    متاسفانه فقط و فقط به پول فکر میکنن و متاسفم بابت این موضوع

  4. بابک می گوید

    من تو هتل پارس کار میکردم که شنیدم میهمانان و مسافران هتل چمران صبح تخم مرغ برای صبحانه نداشتن الانم که تو هتل بزرگ شیراز کار میکنم کلیپ سیلی زدنه صاحب هتل چمرانو به صورته یکی از کارکنان هتل دیدم . پرسنل هتل چمران همیشه از پرداختی حقوق گله دارن خودم ازشون شنیدم . بنظرم کلا اقای شفاعتیان مالک هتل چمران هتلو بفروشه به بانک مثل هتل پارس که صاحبش فروختش به بانک ملت . البته الان هتل پارس متاسفانه فقط بدرد تخریب میخره .. .

  5. پریسا می گوید

    کارافرین نمونه هم باشی … بیش نیستی چرا تو گوش کارگر زدی احمق عقده ای

  6. آرش می گوید

    دستت بشکنه چرا اون کارگرو زدی.

  7. رضا می گوید

    این … معلوم نیس با کدام رانت و پارتی هتل زده

  8. راستین می گوید

    اینایی که نام سیدی رو یدک میکشند ، ظلم جوری به ائمه می کنن . خدا اون دنیا امثال این بی ریشه ها رو دار زده و از دهنشون آتیش میباره

  9. فیروزی قره قانی می گوید

    میگم شما بیخود کردی به جامعه کارگری و کارگر سیلی زدید من ازطرف این قشر ببینم به خدا جررررت میدم

  10. فیروزی قره قانی می گوید

    میگم نامرد چرا به این کارگر سیلی زدید مگر شما بویی از انسانیت نبردی ……توذاتت

  11. بی‌نام می گوید

    مملکتی که کار آفرینش تو باشی خدا به داد اون مملکت برسه.