علی رهبری چقدر دستمزد گرفته است؟

0

علی رهبری سه بار ازدواج کرده و پدر ۵ فرزند است. همسر اولش لاله جوادی پور نام داشت. همسر دومش از آفریقای جنوبی بود. او برای سومین بار با یک نوازنده ویلن اهل کشور کرواسی به نام پائولا ازدواج کرد.

همسر علی رهبری بیوگرافی علی رهبری ارکستر سمفونیک تهران

اسفندماه سال گذشته علی رهبری سکان مدیریت هنری و رهبری ارکستر مجموعه ۸۰ ساله «ارکستر سمفونیک تهران» را بر عهده گرفت و نهایتا صبح امروز با انتشار نامه‌ای شدید‌الحن از سمتش استعفا کرد.

مجموع هزینه‌ها و دستمزد علی رهبری برای مدیریت و رهبری ارکستر سمفونیک تهران طی یک سال گذشته «۴۳۶ میلیون تومان» بوده است.

طی یک سال گذشته مجموعه هزینه‌های رهبر مستعفی ارکستر سمفونیک تهران، شامل هزینه ایاب و ذهاب، اقامت و دستمزد «۴۳۶ میلیون تومان» بوده است.

طبق اعلام قبلی بنیاد رودکی علی رهبری، علاوه بر حقوق ماهانه، دستمزدی جداگانه برای رهبری ارکستر هر اجرا دریافت می‌کرده است.

با استعفای علی رهبری از سمتش قرار است تا از این پس ارکستر سمفونیک تهران به صورت شورایی اداره شود. هنوز جزییاتی از اسامی حاضر در این شورای فنی منتشر نشده است.

علی رهبری (متولد ۱۳۲۷ در تهران)، موسیقی‌دان و رهبر ارکستر ایرانی است. او که در اتریش با نام الکساندر مشهور است، با رهبری بیش از ۱۲۰ ارکستر مطرح دنیا و ضبط حدود ۲۰۰ اثر موسیقی کلاسیک جهانی با مهم‌ترین ارکسترها و اپراهای دنیا یکی از مطرح‌ترین چهره‌های موسیقی ایران است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ