جمع‌آوری شکلات های مارس از بازار ۵۵ کشور

0

در پی شکایت یک مشتری به دلیل یافتن یک تکه پلاستیکِ قرمز رنگ در شکلات «اسنیکرزِ» شرکت مارس، این شرکت محصولات خود را از بازار ۵۵ کشور جمع‌آوری می‌کند.

شرکت مارس به دلیل واهمه از این‌ که تکه‌ای پلاستیک در محصولاتش موجب خفه شدن کسی شود، محصولات خود را مرجوع کرده است.

شکلات مارس شرکت مارس حقوق مصرف کننده گان بهترین شکلات اخبار آمریکا

جمع‌آوری محصولات شامل ۵۵ کشور از جمله انگلیس، فرانسه، هلند و آلمان می‌شود و در نهایت می‌تواند موجب زیان ده‌ها میلیون دلاری این شرکت امریکایی شود.

پس از شکایت یک مشتری در آلمان در تاریخ ۱۸ دی ۱۳۹۴، شرکت مارس به بررسی موضوع پرداخت و دریافت این پلاستیک قرمز رنگ، تکه‌ای از محافظ در فرایند تولید یکی از کارخانه‌هایش در شهر وغل در جنوب هلند است.

براساس بیانیه‌ای که شرکت مارس روز سه‌شنبه (۴ اسفند) منتشر کرد، شکلات های مارس، اسنیکرز، میلکی وِی، سلبریشنز و مینی میکسِ این شرکت جمع‌آوری می‌شوند.

در این بیانیه آمده است اقدام شرکت مارس «داوطلبانه» است و به عنوان یک اقدام احتیاطی انجام می‌شود.

براساس اعلام آژانس استاندارد مواد غذاییِ بریتانیا، شرکت مارس تایید کرده است محصولات تولید شده در هلند، در انگلیس نیز توزیع شده‌اند.

یک سخنگوی شعبۀ هلندِ شرکت مارس گفت: «نمی‌توان اطمینان یافت که این پلاستیک تنها در همان اسنیکرز خاص وجود داشته است… بنابراین تصمیم به جمع‌آوری همۀ محصولات گرفتیم.»

براساس اعلام مارس، بیشتر محصولات مشکوک در کشورهای اروپایی توزیع شده‌اند، اما فراخوان مرجوع کردن محصولات شامل کشورهای دیگری نظیر سری‌لانکا و ویتنام نیز می‌شود.

مارس اینکورپوریتد یک شرکت خصوصی شیرینی‌سازی امریکایی است که انواع فرآورده‌های قندی، موادغذایی و غذای حیوانات خانگی تولید می‌کند.

دفتر مرکزی این شرکت در منطقه مک‌لین در شهر فرفکس در ایالت ویرجینیای امریکا واقع است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ