آرش ظلی پور ،مجری برنامه سه ستاره +عکس همسرش

2

آرش ظلی پور (متولد ۱۳۵۸) مجری برنامه سه ستاره شبکه سه تلویزیون و برنامه دستپخت های خودمانی است . وی سردبیر روزنامه های خبرورزشی ، ورزش و اندیشه ، نود ، البرز ، خانه و خانواده و در تلویزیون برنامه ورزش از نگاه دو ، برنامه هفت فعالیت دارد.

همسر مجریان همسر آرش ظلی پور مجری سه ستاره مجری دستپخت های خودمانی بیوگرافی آرش ظلی پور

آرش ظلی پور یکی از مجریان برنامه «سه ستاره» که این شب‌ها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود در مورد چگونگی شکل‌گیری و اهدافی که این برنامه دنبال می‌کند در گفت‌وگو با صبا گفت: به نظر من تلویزیون با یک حرکت جدید در پایان سال تصمیم گرفت تمام تولیدات و برنامه‌سازان خود را در سال گذشته مورد ارزیابی قرار دهد اما این تصمیم تلویزیون در برگیرنده دو ویژگی مثبت است.

وی ادامه داد: نکته مثبت اول اینکه برنامه «سه ستاره» این موقعیت را برای تمام مدیران تلویزیونی و برنامه‌سازان و مجریان فراهم می‌کند تا با سلیقه مردم بیشتر آشنا شوند. چون در این برنامه رأی و نظر و مشارکت مردم از اهمیت زیادی برخوردار است و این خود مردم هستند که در رسانه ملی بهترین را انتخاب می‌کنند.

ظلی‌پور با بیان اینکه پیش از این برنامه‌هایی از قبیل «جشنواره جام جم» یا برنامه «سین مثل سریال» روی آنتن رفته و تولیدات تلویزیون را مورد ارزیابی قرار داده‌اند، گفت: اما آن برنامه‌ها نگاه تخصصی‌تری داشتند و برنامه «سین مثل سریال» هم تنها در حوزه نمایش ورود پیدا کرده بود اما در برنامه «سه ستاره» هم نگاه جامع‌تری حاکم است و هم اینکه آرای مردم برایمان اهمیت دارد.

همسر مجریان همسر آرش ظلی پور مجری سه ستاره مجری دستپخت های خودمانی بیوگرافی آرش ظلی پور

وی بیان کرد: اگر این برنامه درسال‌های بعد هم بتواند ادامه پیدا کند قطعا تندیس‌های سه ستاره همچون سیمرغ‌های فجر صاحب ارزش و اعتبار می‌شود و رقابت بین برنامه‌سازان برای ساخت برنامه‌های بهتر، بیشتر خواهد شد.

ظلی‌پور گفت: اما نکته مهم دیگر اینکه تلویزیون در این اقدام خود، در نظر داشت از برنامه‌سازانی که یک سال در کنار مشکلات اقتصادی تلویزیون بودند و در این مسیر سربلند بیرون آمدند، تقدیر و تشکر داشته باشد. همه می‌دانیم مشکلات اقتصادی در سال‌های اخیر بیشتر دستگاه‌های کشور را درگیر خود کرده و تلویریون هم از این معضل در امان نبوده اما با بضاعت مالی که داشته، توانسته بهترین‌ها را به مخاطب خود ارائه دهد. اینجاست که رای و نظر مردم اهمیت بیشتر پیدا می‌کند و باید با دقت و حساسیت بیشتر در این نظرسنجی شرکت کرده و برگزیدگان خود را انتخاب کنند.

مجری برنامه «دست‌پخت‌های خودمونی» در بخش دیگری از صحبت خود در مورد نحوه جذب مخاطب این برنامه گفت: در این دو شبی که برنامه روی آنتن رفت، بالای دو میلیون رأی از تماشاگران داشتیم. تماشاگرانی که از این برنامه هیچ پیش زمینه‌ای در ذهن نداشتند و ممکن است خیلی از مخاطبان حتی برنامه شب اول ما را ندیده باشند اما در هر صورت در این دوشب استارت برنامه خوب بود. حسان علیخانی هم نظرش بر این بود که این برنامه در روزهای پایانی سال برای مردم جذاب و سرگرم کننده باشد و لحظات با نشاطی را برای مردم فراهم کند.

ظلی‌پور گفت: نمی‌توانیم از این مساله بگذریم که احسان علیخانی در دیده شدن این برنامه، به‌تنهایی نقش مهمی بر عهده دارد. علیخانی ذاتا هم مجری ارزشمندی است و هم برنامه‌ساز مقبولی است و مردم با توجه به ذهنیتی که از برنامه‌ها و اجراهای گذشته او دارند، پای برنامه جدید او می‌نشینند. اما این هم قطعا مورد توجه ما بوده که برنامه باید برای مخاطب ویژگی‌های بصری داشته باشد تا از آن استقبال کند. برای همین سعی کردیم در انتخاب میهمان‌ها، نحوه گفت‌وگوی میان آنها با مجری و در نهایت با طراحی دکور این جذابیت را در نظر بگیریم. طراحی دکور را به گونه‌ای انجام دادیم تا پویایی لازم را داشته باشد و هیجان لازم را در جذب مخاطب و رای دادن او به‌وجود بیاورد به عبارت دیگر «سه ستاره» را با تمام وجود درک کند.

همسر مجریان همسر آرش ظلی پور مجری سه ستاره مجری دستپخت های خودمانی بیوگرافی آرش ظلی پور

وی همچنین در مورد انتخاب برنامه‌های اصلح و راه پیدا کردن آنها به مرحله نیمه نهایی و اینکه در حق تعدادی از برنامه‌ها اجحاف شده گفت: اتفاقا این مورد با انتقاد بسیاری از افراد مواجه بود. قطعا با دید عادلانه برنامه «نود» عادل فردوسی‌پور و «خندوانه» رامبد جوان با «قند پهلو» امیر قمیشی در یک سطح مخاطب قرار نمی‌گیرد اما هر دوی این برنامه‌ها به مساوات از فرصت تلویزیون برخوردار بودند. نکته‌ای که مورد اهمیت است اینکه اول ما این نظرسنجی را خیلی علمی برگزار نمی‌کنیم و دوم اینکه رای‌گیری توسط عموم مردم انجام می‌شود و نکته دیگر اتفاقا برای چنین برنامه‌هایی در «سه ستاره» تبلیغ می‌شود تا مخاطب بیشتر با آنها آشنا شود و به دنبال این برنامه‌ها برود و ببینید این برنامه‌ها از چه چیز صحبت می‌کنند. در این صورت مخاطب بیشتری هم جذب این برنامه‌ها شود.

وی همچنین در مورد اینکه عده‌ای می‌گویند در برنامه «سه ستاره» چرا آرش ظلی‌پور نسبت به احسان علیخانی کمتر وارد بحث‌ها می‌شود، توضیح داد: به نظر من این بحث‌های حاشیه‌ای اصلا جدی نیستند و نباید به آنها پرداخت اما دوست دارم برای این تعداد از افراد بگویم که در این برنامه من نقش مکمل را برای احسان بر عهده دارم. اگر برنامه‌ای هم از سه مجری برخوردار باشد، قرار نیست هر سه مجری وارد کادر تلویزیون شوند.

این مجری جوان ادامه داد: مگر مسابقه برگزار می‌کنیم که هر دو نفر به یک میزان وارد بحث‌ها شویم؟ من در این برنامه از ابتدا هم قرار بود در فضای خاص و عهده‌دار بخشی از برنامه باشم که مربوط به اطلاعات و آخرین آمار مربوط به کاندیداها و آثار حاضر در این رای‌گیری مردمی می‌شود. در واقع قرار است با دادن این اطلاعات فضای رای‌گیری در برنامه را گرم‌تر کنم. اتفاقا به نظر من نقش مکمل را هم بر عهده گرفتن برای من بسیار جذاب است اما آنچه که مهم است خروجی کار است اینکه چه به مردم ارائه می‌دهیم خروجی مقبول برای من کفایت می‌کند از احسان هم بسیار سپاسگزارم که این فرصت را به من داد تا در کنارش با هم به اجرای برنامه بپردازیم.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت خود گفت: برنامه «سه ستاره» تنها مجری برگزاری سیاست‌های مدیران سیماست. این برنامه در جهت خواسته‌های مدیران سیما پیش‌بینی شده است. این مراسم در واقع همچون جشنواره تلویزیونی است که هیات انتخاب و داوری مجزا داشته باشد. قسمت اعظم هیات انتخاب این برنامه فعالان رسانه‌ها بوده‌اند. کادر برنامه «سه ستاره» هیچ دخل و تصرفی در انتخاب راه یافتگان به مرحله نهایی و نیم نهایی ندارد. ما تنها نماینده‌ای هستیم که تهیه و اجرای برنامه را بر عهده داریم و کاندیدا را به مخاطبان معرفی می‌کنیم. امیدورایم مردم با مشارکت هر چه بیشتر در این جشنواره به بهترین فرد برگزیده خود رای دهند.

عوامل دست‌اندرکار این برنامه عبارتند از کارگردان هنری: حامد میرفتاحی، مدیر تولید: مسعود رجبیان، گروه تولید: محمد پیوندی، عباس اختری، محسن نجفی، طراح دکور و اجرا: پیمان قانع، مدیر تدارکات: رضا کرد، مرتضی محمدی، انیمیشن: علیرضا معینیان، عکاس: امیرحسین بزرگزادگان، تدوینگر: امیر تهرانی، اجرا: آرش ظلی‌پور و احسان علیخانی، تهیه‌کننده: احسان علیخانی، محصول شبکه سه سیما.

مجری مسابقه دست پخت های خودمانی آرش ظلی پور و همسرش

همسر مجریان همسر آرش ظلی پور مجری سه ستاره مجری دستپخت های خودمانی بیوگرافی آرش ظلی پور

این خانمى که کنار منه همسر مهربون منه..?یه همسر بى نظیر که براى دوست داشتنش اگه از همین حالا صد ساله دیگه هم عمر کنم بازم وقت کم میارم?? کسى که توى چند سال اخیر مثل کوه پشتم بوده و نذاشته مشکلات روزگار منو تسلیم خودش کنه???
همسر خوبم یه عالمه تولت مبارک ایشاالله یه روزى بتونم همه مهربونیاتو جبران کنم.. ?❤️??????

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. محدثه می گوید

    باسلام وخسته نباشین توروخداجواب بدین به مردم بابا کشتینمون شماک سالی یه باربرنامه دارین چ بودی اینقدرکاردارین حاضرب جواب دادن مانیستین

    1. آنی می گوید

      آرش فقط مجری نیس تهیه کننده و برنامه سازم هست الانم مجری برنامه سفر بخیره و برنامه ریز ماه عسل