روزبه نعمت اللهی ،خواننده پاپ بستری شد

0

به گزارش ساتین : روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ کشورمان شب گذشته به دلیل عارضه عفونت خونی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

همسر روزبه نعمت الهی بیوگرافی روزبه نعمت الهی بیوگرافی اشکان آزادبخت بیماری خواننده

روزبه نعمت الهی متولد تیرماه ۱۳۵۸ در تهران است ،فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، ساز تخصصی اش ویولن است ، از کودکی کار موسیقی را آغاز کرده و به طور حرفه ای حدود ۱۱ سال است که در این حیطه فعالیت می کند، مادرش (فرشته جواهری )ردیف دان موسیقی سنتی ایران هستند ، به همین دلیل با خوانندگی و سبک های موسیقی و ردیف ها از کودکی آشنا شده و با تشویق مادرش به سمت خوانندگی رفته ، پدرش محقق و پژوهشگر است و انتخاب اشعاری که می خواند به عهده پدرش است ، تا کنون ۳ آلبوم از او منتشر شده به نام های : هفته عاشقی ، سرزمین مادری و عمو زنجیر باف

اشکان آزادبخت مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی، روزبه نعمت اللهی خواننده موسیقی پاپ با اعلام این خبر توضیح داد: متاسفانه از شب گذشته به دلیل تب شدیدی که این خواننده به آن مبتلا شد تصمیم گرفته شد که وی در اسرع‌وقت در بیمارستان بستری شود و بعد از آزمایشات متعددی که روی نعمت‌اللهی انجام شد پزشکان متوجه عقونت شدید خون شدند.

همسر روزبه نعمت الهی بیوگرافی روزبه نعمت الهی بیوگرافی اشکان آزادبخت بیماری خواننده
وی ادامه داد: هم‌اکنون حال عمومی روزبه بد نیست، اما پزشکان بیمارستان در حال انجام آزمایش‌های مختلفی هستند که امیدوارم مشکل خاصی در این زمینه وجود نداشته باشد. این در حالی است که بنده به همه طرفداران این خواننده اعلام می‌کنم که هرگونه اطلاع‌رسانی و گزارش احوال این خواننده از سوی رسانه‌های رسمی به مخاطبان عزیز اعلام می شود.

آزادبخت اظهار کرد: از همه اهالی موسیقی و طرفداران مشتاق می خواهیم مانند همیشه روزبه نعمت اللهی را از دعای خیر خودشان محروم نکرده و برای سلامتی این هنرمند دعا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ