امن ترین خودروی جهان (S۶۰۰) گارد +عکس

0
S۶۰۰ گارد از نظر ظاهری شبیه مدل‌های معمولی S۶۰۰ است ولی زیر پوست این غول امنیتی اصلاحاتی بی‌نظیر رخ داده که باعث دریافت گواهینامه VR۱۰ شده و آن را تبدیل به یکی از امن‌ترین خودروهای جهان در برابر حملات سخت و کشنده کرده است.
قیمت خودرو بنز قیمت بنز خودرو ضد گلوله بهترین خودرو امن ترین خودرو

این خودروی ضدگلوله مرسدس که کلاس C نیز است در برابر حملات نظامی و انفجار و در برابر راکت مقاوم است و یک رانندگی ایمن را برای سرنشینان خود به ارمغان می‌آورد و تمام این خصوصیات به وسیله جنس فولاد بسیار مقاوم به‌کار رفته در بدنه این خودرو میسر شده است.

در ضمن کف این خودرو با صفحات فلزی مقاوم در مقابل انفجار پوشش داده شده است. شیشه‌های آن از ترکیبی ویژه بین آرامید (الیاف مقاوم در برابر حرارت) و پلی‌کربنات ساخته شده‌ است. لاستیک‌های این خودرو نیز طوری طراحی شده‌ که به راننده اجازه ادامه مسیر را برای ۳۰ کیلومتر بدون تایر و در شرایط بحرانی می‌دهد.

علاوه بر تمام ویژگی‌های منحصر به فرد گفته شده، این مدل تمام امکانات مرسدس کلاس سی را دارد و یک خودروی راحت و لوکس نیز تلقی می‌شود. در بحث فنی این کشتی فوق لوکس دارای پیشرانه V۱۲ به حجم ۶ لیتر با دو توربو است که قدرتی معادل ۵۲۳ اسب بخار و گشتاوری معادل ۸۳۰ نیوتون‌متر تولید می‌کند.

اضافه شدن جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک به آن و در دسترس بودن گشتاور از ۱۹۰۰ دور در دقیقه باعث حصول آرامش و سرعت عمل در شتابگیری‌ها و به‌طور کلی‌تر بهبود عملکرد خودرو می‌شود که در این کلاس خودرویی واقعا شگفتی‌آفرین است. سرعت نهایی این خودرو ۲۵۰ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

پیش از این، خودروی S۶۰۰ موفق به کسب گواهینامه ERV ۲۰۱۰ شده بود که مربوط به حفاظت خودرو در برابر مواد منفجره است. در حال حاضر قیمت مرسدس میباخ S۶۰۰ گارد، معادل با ۴۷۰ هزار یورو در آلمان است.لازم به ذکر است که وسایل نقلیه زره‌‌پوش خانواده دایملر شامل خودرو‌های G۵۰۰ گارد، GLE ۳۵۰ D ۴MATIC گارد، GLE ۵۰۰ ۴MATIC گارد، S۵۰۰ گارد است که باید از این به بعد Mercedes-Maybach S ۶۰۰ Guard را نیز عضوی از این خانواده دانست.

قیمت خودرو بنز قیمت بنز خودرو ضد گلوله بهترین خودرو امن ترین خودرو

Mercedes Maybach S ۶۰۰ Guard

منبع: مرصاد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ