رضا حقیقی: به جان پسرم ترامادول نمی زنم + عکس

0

رضا حقیقی بعد از جدایی از پرسپولیس و صبا، از باشگاه جدیدش در تایلند هم جدا شد و الان بدون تیم است. در این مدت حاشیه‌های زیادی پیرامون این بازیکن مطرح شد که عجیب و غیرقابل باور بود. حقیقی که در حال حاضر همراه همسر و پسرش در تایلند به‌سر می‌برد در مورد این حاشیه‌ها توضیح داده است. قضاوت با شما.

همسر فوتبالیست ها همسر رضا حقیقی قیمت ترامادول بیوگرافی رضا حقیقی اخبار ورزشی اخبار فوتبال

قبول داری خودت در این مدت اشتباهات زیادی داشتی؟

قبول دارم. ببینید من در برهه‌ای که در جام‌جهانی بازی کردم، قیمتم یک‌میلیون و پانصدهزار دلار بوده اما الان که رفتم در سایت ترانسفرمارکت قیمت من را زده ۲۵۰هزار دلار. می‌دانم دلیل این مساله اشتباهاتی بود که خودم داشتم و از پرسپولیس رفتم. اما خیلی‌ها هم غرض‌ورزی کردند و من را کوبیدند البته منظورم تمام خبرنگاران و رسانه‌ها نیست. درکل کسانی را که  بدون هیچ دلیلی من را کوبیدند، نمی‌بخشم.

البته بعضی‌ها قصد انتقاد کردن داشتند نه تخریب.

خواهش می‌کنم اگر بد بودم یا اشتباهی داشتم منصفانه به من بگویند و حقیقت را بنویسند. من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم چون انتقاد درست همیشه به پیشرفت آدم کمک می‌کند. خیلی‌ها هم در این راه به من کمک کردند و من با رفع اشکالاتم بهتر شدم.

همسر فوتبالیست ها همسر رضا حقیقی قیمت ترامادول بیوگرافی رضا حقیقی اخبار ورزشی اخبار فوتبالرضا حقیق و همسرش

قبول داری جدایی‌ات از پرسپولیس اشتباه بود؟

بله، من صددرصد قبول دارم که اشتباه کردم و خودم هم پشیمانم. من عاشق پرسپولیس و هواداران این تیم هستم. هواداران پرسپولیس فوق‌العاده هستند. تمام تلاش من این است که دوباره به اوج برگردم. شاید کسی این حرف من را جدی نگیرد اما من می‌خواهم دوباره به پرسپولیس و تیم ملی برگردم و مطمئنم اگر خدا بخواهد، این اتفاق می‌افتد. من دعا می‌کنم که پرسپولیس در پایان فصل قهرمان شود.

چرا از صبا جدا شدی؟ جدایی ناگهانی‌ات کمی عجیب بود!

من پیشنهاد خیلی خوب و یک‌میلیون دلاری از لیگ چین داشتم و خودم با علی‌آقا صحبت کردم. البته اول دوست نداشت که بروم اما در نهایت وقتی با او حرف زدم، به من گفت صد میلیون برای رضایتنامه‌ات بده و برو… البته وقتی رضایتنامه‌ام را گرفتم، خبری از واسطه پیشنهادم نشد و خودم هم تعجب کردم، به همین دلیل چند ماهی تیم نداشتم. آقای دایی به من گفته بود که اشتباه می‌کنی ولی فکر کردم این پیشنهاد، برایم خوب است. در هر صورت از آقای دایی ممنونم و امیدوارم دوباره بتوانم شاگردی ایشان را بکنم.

همسر فوتبالیست ها همسر رضا حقیقی قیمت ترامادول بیوگرافی رضا حقیقی اخبار ورزشی اخبار فوتبال

همان زمان شایعات زیادی مطرح شد که خیلی عجیب بود. چرا در مورد این شایعات جوابی نمی‌دهی؟

نمی‌دانم چرا این حرف‌ها را می‌زنند. من نمی‌توانم تک‌تک مردم را ببینم و این خبرها را تکذیب کنم. من سابقه مشخصی دارم و مداح اهل‌بیت(ع) نیز هستم. به خدا قسم این وصله‌ها به من نمی‌چسبد.

می‌گفتند شما ترامادول مصرف می‌کنی!

به جان پسرم قسم می‌خورم که این حرف‌ها دروغ است. ترامادول مصرف نمی‌کنم و حاضرم هرجا که بگویند آزمایش بدهم. من پاک هستم و کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند، به خدا واگذار می‌کنم. شاید بعضی‌ها این کارها را بکنند اما من قسم جان پسرم را به دروغ نمی‌خورم. به فاطمه زهرا(س) قسم می‌خورم که دروغ است. این آدم‌ها باید خودشان در آن دنیا جواب بدهند.

چرا به لیگ تایلند رفتی؟

وقتی از صبا جدا شدم، بعد از ۴ماه که منتظر پیشنهاد چین بودم، پیشنهاد خوبی از تیم دوم لیگ تایلند به من داده شد که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت.

به نظرت لیگ قهرمانان آسیا با پول خوبی که دادند بد بود؟

من فکر کردم در آسیا بازی کنم، بیشتر در چشم خواهم بود و شرایطم بهتر می‌شود اما مصدوم شدم.

تا چه زمانی در تایلند می‌مانی؟

در حال حاضر کشاله پایم آسیب دیده. قرار است باشگاه یک بازیکن آسیایی جذب کند و من هم نمی‌توانم تا دو ماه بازی کنم. باشگاه تمام پولم را می‌دهد و به من گفته‌اند چون نمی‌توانی بازی کنی اجازه بده که یک بازیکن آسیایی جذب کنیم. من هم چون پولم را دادند و مشکلی با من نداشتند، قبول کردم. آنها اما از من خواستند نیم‌فصل به همین تیم برگردم که قرار شده صحبت کنم. در همین فاصله دو، سه پیشنهاد هم داشته‌ام. باورکنید راست می‌گویم و مثل بعضی‌ها دروغ نمی‌گویم. البته می‌دانند من مصدوم هستم و قرار شده صحبت‌های نهایی را انجام بدهیم.

سوال آخر؛ جدایی کی‌روش را به ضرر تیم ملی می‌دانی؟

کی‌روش به تیم ملی شخصیت خاصی داده و باعث پیشرفت ایران شده است. واقعا حضورش به تیم‌ملی کمک کرده و امیدوارم در ایران بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ