زمان پخش فیلم و سریال های “شبکه سه” در نوروز ۹۵

0

احسان علیخانی امسال نیز در لحظه تحویل سال با دعوت از مهمانان به مدت پنج ساعت مهمان خانه‌های مردم کشورمان است. در کنار ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه، هر روز برنامه‌ای تفریحی را روی آنتن خواهد برد که در آن پخش قطعات شاد و مفرح در نظر گرفته شده است.

سعید آقاخانی امسال مجموعه تلویزیونی «بیمار استاندارد» را برای شبکه سه سیما کارگردانی کرده است. این مجموعه درباره فردی تحصیل کرده رشته بازیگری به نام بهنام است که با این شیوه درمانی درگیر می شود و وارد ماجراهایی می شود که تا به حال تجربه شان نکرده…

«بیمار استاندارد» به نویسندگی بهرام توکلی توسط مسعود ردایی در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای برای پخش در نوروز ۹۵ در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تهیه و تولید شده است.

شبکه سه همچنین برای ایام نوروز برنامه ای ترکیبی با عنوان «دست انداز» را روی آنتن می برد. در این برنامه دو مجری بازیگر در گفت و گویی طنز و با استفاده از ضرب المثل ها و اصطلاحات شیرین فارسی بر اصالت فرهنگ و ادب فارسی تاکید می کنند.

سیده معصومه پورحسینی تهیه کننده برنامه ای با عنوان «مهمان ما باشید» است که با حضور تمام نمایندگان استان های کشور مخاطبان خود را با فرهنگ مناطق بکر گردشگری در سراسر ایران آشنا می کند. برنامه «دوربین مخفی» نیز در ایام نوروز روی آنتن می رود. در این برنامه دو تن از بازیگران کشورمان با ایجاد شرایطی خاص عکس العمل شهروندان را به تصویر می کشند.

مسابقه «آقای گزارشگر» از پرطرفدارترین مسابقه های چند سال اخیر است که با هدف استعدادیابی و تربیت گزارشگران ورزشی به خصوص در رشته های والیبال و کشتی تهیه و پخش می شود و توانسته مخاطبان بسیاری را مجذوب نماید.

همچنین با هدف آشنایی بینندگان شبکه سه با مناطق جذاب گردشگری برنامه «اقلیم» به تهیه کنندگی موسی جابری تولید و پخش می شود. در این مستند تلاش شده تا با نمایش جذابیت های گردشگری کشورمان در مخاطبان شبکه که عموما جوان هستند، حس غرور و افتخار به سرزمین زیبایمان به وجود آید. همچنین «اقلیم» به فرهنگ‌سازی بهبود اوضاع زیست محیطی گوشه چشمی دارد.

برنامه «سه شو» در رویکرد نوروزی خود مسایل و موضوعات عیدانه را مورد تاکید قرار می دهد و مجریان آن در آیتم های کوتاه از موضوعات مبتلا به در این ایام با مردم سخن می گویند.

بیان خاطرات خلبانان نیروی انتظامی در خصوص عملیات ها و نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان در برنامه «مستند هواناجا» به تصویر در می آید. «هواناجا» به تهیه کنندگی کاظمی کلجاهی در هر قسمت از عملکرد نیروی هوایی و ماموریت های آنان حین خدمت رسانی و اورژانس گزارشی به بینندگان ارائه می کند.

برنامه «مشتاق دیدار» اعضای خانواده چهره های فرهنگی را به تلویزیون آورده تا ویژگی های شخصیتی آنها را از زبان اعضای خانواده شان بشنویم. این برنامه با هدف ترویج سبک زندگی و آداب و رسوم ایرانی اسلامی در عید نوروز روی آنتن می رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ