زمان پخش برنامه و سریال های “شبکه نسیم” در نوروز ۹۵

0

«شکر آباد۲» به عنوان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های نمایشی سال های اخیر در برنامه های نوروزی شبکه نسیم گنجانده شده است. در «شکر آباد» معضلات و کمبودهای اجتماعی با استفاده از شبیه سازی شخصیت‌های درجه سه و چهار سیاسی و یا مترادف سازی با افراد دیگر به صورتی طنازانه هر روز از ساعت ۱۸ بیان می شود.

برنامه ترکیبی «ویتامین خ» با آیتم هایی همچون نمایش عکس های خنده دار و جالب، تریبون خنده و دوربین مخفی تهیه شده است و به وسیله های پلاتوهای مجری به هم مرتبط می‌شود و بینندگان می توانند در ایام نوروز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ به تماشای آن بنشینند.

مجموعه نمایشی «مرد نقره ای» مردی با قدرت ماورایی را به تصویر می کشد که برای رفع مشکلات مردم و از بین رفتن معضلات جامعه تلاش می کند. این برنامه به تهیه کنندگی ابوالفضل همراه، ساعت ۲۰:۱۵ روی آنتن می رود.

سری جدید برنامه پربیننده «خندوانه» با پلاتوهای مجری در مورد خندیدن و فواید آن، استندآپ کمدی، حضور میهمان و گپ و گفت با آنها، گزارش در یافتی از خارج از کشور و شهرستانها، آیتم‌های نمایشی کوتاه و مسابقه داخل استودیو و پیامکی برای نوروز آماده شده است. این برنامه هر روز به جز پنجشنبه ها ساعت۲۲ با هدف ترویج نشاط در جامعه با تمرکز برخنده و مهارت خندیدن پخش می شود.

شبکه نسیم با هدف سرگرم کردن مخاطبان خود در ایام تعطیلات جنگ تلویزیونی «دورهمی» را با حضور تماشاچیان و به صورت تئاتر صحنه پخش می کند. در «دورهمی» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و کارگردانی پیمان قاسم خانی موضوعات و مسایل روز جامعه در قالب نمایش و گفت وگوی طنز در نظر گرفته می شود. این ویژه برنامه با اجرای مهران مدیری هرشب از ساعت ۱ بامداد برای محاطبان پخش خواهد شد.

نمایش خطرات عملیات بدل کاری در پروژه های سینمایی برنامه «بدلکاران» هر شب به مدت ۳۰ دقیقه از ساعت ۲ بامداد پخش می شود. «هیجان در ساعت صفر» منتخبی از مسابقات خاطره انگیز شبکه های سیما، سری جدید مجموعه نمایشی «دی دی»، جاذبه های دیدنی ایران در «اینجا ایران است، سرزمین ماندگار»، منتخب برنامه های خاطره انگیز شبکه‌های مختلف در «نسیم یادها» و «خورجین» و فیلم های ارسالی مردم در «نسیم شما» از جمله برنامه‌هایی است که مخاطبان شبکه نسیم می توانند دنبال کنند.

پخش موسیقی های سنتی، پاپ، قومی و بومی در «نسیم آوا»، نمایش آیتم های طنز و مهیج در «نسیم نما» و تماشای رقابت خوانندگان تازه نفس از برنامه «شب کوک ۳» به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و «سریال طنز ایرانی» با موضوع طنز اجتماعی از دیگر برنامه های این شبکه است که در اوقات خوش نوروزی با مخاطبان همراه خواهند شد.

مستندهای جذاب خارجی از «دنیای مستند»، تماشای تصاویر جذاب و دیدنی در«رنگارنگ»، تصاویر جذاب بازی با توپ در«چشم تو چشم»، «نقش تازه» با موضوع سبک زندگی، روایت برنامه های طنز رادیو در«نسیم رادیو جوانی»، «قاصدک» به تهیه کنندگی حمیدرضا توسلی و اجرای حسین اکبری، مسابقه هوش و اطلاعات عمومی در«هوش برتر»، «دیدنی ها»، «نسیم آفرینش»، تماشای اماکن دیدنی از طریق برنامه «دیدنی های جهان»، آزمایش های جذاب با تصاویر حرکت آهسته در «هزاران فریم در ثانیه»، «دوربین مخفی» و پخش «کارتون» های جذاب از جمله عیدانه شبکه نسیم شبکه نشاط و سرگرمی برای هموطنان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ