درگیری لفظی بهنوش بختیاری و مجری سه ستاره!

0

بهنوش بختیاری یکی از سه بازیگری که به برنامه سه ستاره تلویزیون دعوت شده بود در یادداشت اینستاگرامی مجری این برنامه احسان علیخانی را آماج حمله قرار داد و گفت عوامل برنامه مذکور قصد اعمال تبعیض دارند و می خواهند حق او را تضییع کنند.

گفتنی است که قسمت چهارم برنامه سه ستاره احسان علیخانی به کاندیدهای بازیگر زن اختصاص داشت که با حضور بهنوش بختیاری ، مرجانه گلچین، مهراوه شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان برگزار شد. 

بهنوش بختیاری در بخش بازیگران با هیجان همیشگی اش درحالی وارد صحنه شد که لباس سنتی «محله گل و بلبل» را به تن داشت و ابتدا به سمت جایگاه ظلی پور رفت که علیخانی گفت: چرا این سمت می رید. بختیاری هم گفت: به خاطر اینکه شما قدتون بلنده نمیام سمت شما. 

و در ادامه با بغضی که داشت از تلاش و صداقتش در کار گفت. 

«خیلی در برنامه های تلویزیونی حضور داشتم، اما این بار خیلی متفاوت است و هیجان بالایی برای من دارد. بیست ساله دارم کار میکنم. دوست دارم با انتخاب مردم یک اتفاق خوب برام بیفته» و و در ادامه برنامه بغضش شکست. 

«صادقانه بگم من مادر نشدم، ولی در «محله گل و بلبل» مادری کردم. خیلی خوشحالم بعد از سریال برره، برای گل و بلبل کاندید شدم. 

در ادامه علیخانی به بختیاری گفت: شما با گریه هاتون با احساسات مردم بازی کردید. بختیاری تاکید کرد: همه می دانند من ظاهر و باطنم یکی است و به خاطر آبرو و اعتباری که از مردم گرفتم می خواستم این بار هم من را حمایت کنند.

همسر بهنوش بختیاری مجری سه ستاره بیوگرافی بهنوش بختیاری بیوگرافی آرش ظلی پور برنامه سه ستاره بچه بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری
همسر بهنوش بختیاری مجری سه ستاره بیوگرافی بهنوش بختیاری بیوگرافی آرش ظلی پور برنامه سه ستاره بچه بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ