خانه / آخرین اخبار / قیمت “کمپر” ،ماشین های خانه به دوش در ایران +عکس

قیمت “کمپر” ،ماشین های خانه به دوش در ایران +عکس

کاروان‌های مسافرتی به‌سختی اجازه‌ی ورود به ایران را می‌گیرند. تردد ماشین‌های خانه به دوش در کشور ما چندان مرسوم نبوده و ورود مدل‌های خارجی آن از مرزهای ایران معمولا با دشواری همراه است. گردشگران خارجی شاید تا کنون تنها کسانی بوده‌اند که اجازه‌ی استفاده از این ماشین‌های کَمپِر را در ایران داشته‌اند.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

به گزارش ایسنا، کاروان‌های مسافرتی، خانه‌ها یا هتل‌هایی روی چرخ هستند که سبکی از سفر را در دنیا به جریان انداخته‌اند و جای خالی اقامتگاه‌های را در مسیرهای پَرت و بدون امکانات، پر می‌کنند. در بسیاری از کشورها سفر با این کاروان‌ها که تمام وسایل یک خانه‌ی کوچک را دارند، امری کاملا رایج است، به‌طوری که کمپانی‌هایی برای اجاره دادن این نوع اتومبیل‌ها به گردشگران وجود دارند و مناطقی را برای استقرار کاروان‌ها و کمپینگ‌ها اختصاص داده‌اند.

کاروان‌ها فقط مخصوص گردشگرانی نیستند که تمایل دارند، ‌ارزان سفر کنند، بلکه ماجراجویان مرفه نیز هوادار “موبیل هوم‌”هایی هستند که صنعت آن روبه پیشرفت است و قیمت‌های میلیاردی هم دارد.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

توجیه نداشتن تردد ماشین‌های کمپر در ایران، برخی شیفتگان ماجراجویی در جاده‌ها را بر آن داشته تا این تکنولوژی را به ابتدایی‌ترین شکل ممکن و با تغییر اتومبیل‌هایی از نوع کامیون، اتوبوس و ون به ایران بیاورند.

اما مدتی است یک شرکت خودروساز با ساختن کاروان‌های مسافرتی ایرانی، این تابو را شکسته است. در حالی‌ که ورود این اتومبیل‌ها به ایران هنوز توجیه پیدا نکرده، عده‌ای جوان با راه‌اندازی خط تولید این کاروان‌ها، موفق شده‌اند پلیس راهنمایی و رانندگی را نیز مجاب کنند تا جواز تردد در ایران را برای این ماشین‌های کمپر صادر کند.

قیمتی که برای کمپرهای چرخ‌دار ایرانی گذاشته شده، چیزی بین ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است، مبلغی به اندازه خریدن یک خانه‌ی پنجاه – شصت متری در پایتخت ایران.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

سازندگان این کاروان‌های مسافرتی معتقدند؛، مبلغی که برای فروش تعیین شده، کاملا متناسب با تعداد و کیفیت قطعات به کار رفته در آن است. حمیدرضا چاوشی – مدیر خط تولید این کاروان‌ها – می‌گوید: فقط ۱۰۰ میلیون تومان پول شاسی این ماشین شده است که آن را در داخل کشور ساخته‌ایم.

به گفته‌ی او، صفر تا صد این کاروان را شرکت ایرانی ساخته که امکانات آن شامل حمام، دستشویی، گاز، یخچال، ماکرویو، تلویزیون، ویدئو، آبگرم‌کن، موتور برقی، فاضلاب و مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی، جی‌پی‌اس، دوربین و سنسور دنده عقب است. تمام بدنه ماشین هم عایق شده است.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

این شرکت سازنده‌ی اتاق خودرو از حدود سه سال پیش به ساخت کاروان‌های مسافرتی با ایده‌ای کاملا ایرانی دست زده که عاری از عیب هم نیست.

چاووشی نیز به این موضوع معترف است و به خبرنگار گردشگری ایسنا، می‌گوید: ما در اجرای این ایده از الگوی خارجی استفاده نکردیم که البته اشتباه‌مان همین بود، چون محصولی که الان در ایران تولید شده، حدود ۳۰ سال پیش، اروپا آن را تولید کرده است. ما از راهی که آن‌ها رفتند، استفاده نکردیم و راه خودمان را رفتیم. با این حال، کاروان مسافرتیِ ساخت ایران، خوب و قابل استفاده است و من آن را امتحان کرده‌ام.

البته او اعتراف می‌کند که یکسری از کارهای انجام‌شده در این ماشین، از رده خارج شده است و سیستم تخلیه‌ی فاضلاب را از جمله معایب آن می‌داند و بیان می‌کند: در ایران، سیستم پیشرفته‌ی فاضلابی را که ماشین‌های کمپر استفاده می‌کنند، نداریم و مجبور شدیم از پمپ و شلنگ تخلیه استفاده کنیم.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

مدیر خط تولید شرکت سازنده‌ی این کاروان‌ها درباره‌ی رفع مشکل تردد ماشین‌های کمپر در جاده‌های ایران نیز اظهار می‌کند: برای نخستین‌بار در ایران جواز این ماشین روی شش‌ونیم تُن از اداره‌ی استاندارد و راهنمایی و رانندگی گرفته شده، ماشین پلاک شده و روی کارت آن هم «کاروان» ثبت شده است که بعد از انجام تمام این مراحل، به مشتری تحویل داده می‌شود و مشکلی برای تردد در خیابان و جاده وجود ندارد.

او درباره‌ی تجیهزات فنی ماشین این کمپر نیز توضیح می‌دهد: با آن‌که سعی شده در ساخت کابین ماشین از قطعات و ایده‌های داخلی بهره گرفته شود، اما موتور ماشین کاروان، “نیسان” ژاپن و گیربکس آن “زد اف” آلمان است. در واقع ۶۰ درصد قطعات این ماشین، چینی و بقیه آن تولید داخل است.

چاوشی می‌گوید: ماشین، برق مورد نیاز خود را تأمین می‌کند، سوخت موتور برق هم گازوییل است، همان سوخت ماشین. بخاری و آبگرم‌کن آن هم با همین سوخت کار می‌کند.

طبق اظهارات چاوشی، استقبال از کاروان‌های مسافرتی ساخت ایران در اندک زمانی که رونمایی شده، بسیار قابل توجه بوده است. این کاروان‌های مسافرتی بهمن‌ماه همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به محوطه‌ی این نمایشگاه آورده شد که کنجکاوی بسیاری از بازدیدکنندگان را برانگیخته بود.

کاروان‌های مسافرتی هنوز خط تولید مستمری در ایران ندارد و براساس سفارش مشتری ساخته می‌شود. مدت زمان ساخت هر دستگاه کاروان مسافرتی طبق اظهارات سازندگان آن، سه‌ماه طول می‌کشد.

مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی
مجله ماشین مجله خودرو قیمت کمپر سوابق حمیدرضا چاوشی خودرو کمپر خودرو کاروان مسافرتی

۴۸ آخرین نظرات کاربران و بینندگان

  1. سلام آقای سازنده کانتینر مسافرتی اگر گردشگر ۳۰۰ میایون پول داشته باشه که نمیاد کانتینر بخره میرفت هتل درجه یک بنده خدا خودت رو سر کار گذاشتی

    • سلام کاملا با حرف شما موافقم . طرف سود پولشو از بانک بگیره تو بهترین هتل هر ماه چند روز میتونه سر کنه. اگه میخواین تو اینکار موفق باشین باید تو فکر ارزون سازیش باشین.

    • عزیز فقط بحث ۳۰۰ میلیون نیست
      یه خودرو قابل بحث که بتونه این نره قول بکشه هم لازمه

      قیمت یه خودروی که اشغال نباشه، چینی درجه چند نباشه
      و اساتید ایران روش آپشن های غیر اصولی نزارن
      بایید جور کنی تازه با نبودن امکانات کشوری راه بیوفیزیک
      کنار خیابون حالشو ببری عین آواره ها اگه تو جاده هم
      مشکلات فنی براش پیش نیاد
      جنس ایرانی رو تجربه داریم

    • مساله اینه تو سفر کردن نمی‌دونی چیه. سفر با کمپر یا کاروان با سفر هتلی متفاوته. رودتریپر‌ها )Road Triper از طریق این کمپرها آزادی عمل به دست می‌یارن و می‌تونن در دل کوه و بیابون و جنگل و خلاصه هر جا که دلشون خواست اقامت کنند. و صبح بیدار شن و دوباره بزنن به جاده و این فلسفه‌ای کاملا جدا از سفر و اقامت در هتل داره. ضمنا من دقیق متوجه نشدم این شرکت کمپر می‌سازه(نوعی موتور هوم) یا کاروان (که به دنبال ماشین کشیده می‌شه؟)

      • سلام … من سالهاست با کمپر مسافرت میکنم نایان نیستم … یکی از بهترین کارهاست دیگه نه هتل میرم نه هیچی … امیدوارم در ایران هم باب بشه که بتونم یه روز با کمپرم بیام ایران رو ببینم …خیلی عالیه سفر با کمپر

    • اخه چرا اینقدر سطحی نگاه میکنی؟ من اگر پول داشتم صد درصد این ماشین را میخریدم البته اگر سازنده لطف کنه و منت بذاره و چک و سفته ۲۴ ماهه ازم قبول کنه حتما می خریدم.
      سازنده عزیز به شما تبریک میگم میخوام خصوصی و با شرایط جدید باهاتون صحبت کنم. اگر مقدوره، لطف کنید واطلاع بدید

    • بابک قربانی زاده

      آقا سعید عزیز فکر کنم تو حتی فرق هتل و متل یا هتل آپارتمان رو هم نمیدونی!!!! یا شاید هنوز در کف همون یک روز تو هتل موندن هستی!!! این وسیله برای یکجور دیگه از مسافرت است که آدم خاص خودشو میخواد داداش متوجه میشی؟؟؟ عین تفاوت مسافرت با اتوبوس و قطار با هواپیما اونم فرست کلاس است!!! همه شون وسیله مسافرت هستند ولی این کجا و آن کجا!!!!
      گرفتی عزیز دل برادر!!! نمونه های خارجی این وسیله شکل اتوبوس هست که به پول ما چند میلیلرد تومن میشه!!! لابد بخوای در مورد اون نظر بدی میگی میرم با پولش خود هتل رو میخرم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!۱
      دست سازنده اش درد نکنه و انشالله بتونه کارشو توسعه بده و همچنان تولید کنه با ایم وضع دلار

  2. واقعا خیلی عجیبه چیزی که تولید اون به صرفه نیست رو چرا ما تولید میکنیم.
    کاروانی رو که صد در صد از این قوطی بهتره میشه با یک سوم و کمتر وارد کرد

    • دوست عزیز اگر اطلاعاتی ندارید اظهار نظر نفرمایید . همین طرز فکرها باعث عقب ماندگی ایرانیها شده است و هیچ کس به فکر تولید و اشتغال نیست
      این کمپرها در خارج از کشورمون ار ۱۵۰ هزار دلار به بالاست که لااقل به تومن ش رو خودتون حساب کنید
      و هر کاری در اوایل تولید یک سری مشکلاتی هم داره که خارجی ها هم با توجه به پشتکار بالایشون تونستن به اینجا برسن
      و در پاسخ به اظهار نظر دوست دیگرمون اصلا لذتی که داخل کمپر تو کنار دریا ویا وسط جنگل داره تو کدوم هتلهامون پیدا میشه مگه اینجا ترکیه است
      اونی که عاشق کمپره اصلا به هتل احتیاجی نداره همه جا میتونه هتلشو با خود ببره
      در ضمن میشه چند نفری یکی خرید و یا دسته جمعی ویا انفرادی باهاش رفت مسافرت
      تازه ارزونترش رو هم میشه خرید در سایت
      این رو هم ما ایرانیها یاد بگیریم که هر کی داره یه کاری واسه این مردم میکنه تشویقش کنیم نه تخریب

      به امید روزی که آنقدر به رفاه برسیم هر ایرانی یک کمپر داشته باشه

      • سلام ادمین محترم اگر جنابعالی به خودروهای مسافرتی کاروان (کمپر) علاقه مندید و علاقه به رواج این فرهنگ مسافرت دارید لطفا مطلبی هم از تولید کمپر وانتی اینجانب که برای اولین بار به صورت صنعتی و نه شخصی نمونه سازی شده برای تولید در سایتتون ارایه بفرمایید . در صورت نیاز تلفن تماس و ارایه تصاویر و یا مشخصات کامل

      • که جیب امثال شما ها پر بشه؟
        من مخالف کمپین نیستم استاندارد دنیا و قیمت و پشتیبانی هم میخواهد.

        در ضمن هرچیزی جایگاه خودشو داره بد بختی ما اینه جو گیریم.

      • کمپر استاندارد با کیفیت جهانی

        هزینه یه خودرو شاسی بلند مثل رنو وارداتی با همه شرایط گمرک عوارض و تمام ایزو های مربوطه فروشش در ایران دست مشتری حدود ۹۵ میلیون هست تقریبی قیمت ها عوض میشه

        شاسی ساختی ۱۰۰ میلیون
        واقعا که خوشگذشت

      • آقای ابراهیم کبیری محترم ، مطلع و آگاه که اطلاعاتتون هم خیلی بین المللی و به روز هست ( البته در نظر خودتون) ، یاد آور میشوم در خصوص موضوعی که اطلاعات کاملی از آن ندارید افاضه فضل نفرموده و مشتاقان و علاقه مندان به استفاده از محصولات با کیفیت خارجی را در زمینه موتور هوم های مورد بحث تحریف و گمراه نفرمایید . صرفا جهت اطلاع حضرتعالی به آدرس شرکت Swift caravans طی جستجوی کوتاه در گوگل مراجعه فرمایید و از قیمتهای موتور هوم ها و کاروانهای تولیدی این شرکت که از کف ۱۴۰۰۰ یورو شروع و تا ۳۰۰۰۰ یورو که به احتساب یورویی ۴۰۰۸ تومان از ۵۶ میلیون تومان شروع و تا ۱۲۰ میلیون تومان ادامه می یابد مطلع گردید که در واقع ۱/۳ کاروانهای ژاغارت تولیدی ایران میباشد ، حال با مراجعه به عقل سلیم و بدون در نظر گرفتن مبحث اقتصاد مقاربتی و …… عقلانی به نظر میرسد که از زندگی باید لذت برد . البته بنده به حق میدانم که بر پایه اصول تجارت و تبلیغ و رقابت در بازار تولید شما آقای محترم از محصولات بیکیفیت و گران تولیدی خود یا منسوبین دفاع بفرمایید . فرمایشات شما در صورتی صحیح است که کاروانهای تولیدی طی بررسی و مقایسه کارشناسانه بنده به قیمت ۱۰ میلیون تومان به مشتری عرضه شود چنانکه پراید که ارزش جهانی آن چیزی در حد ۳ میلیون تومان است به قیمت ۲۰ میلیون تومان به ملت مظلوم ایران قالب میکنن . ناچاری است دیگر چه میشود کرد . ولی بحث موتور هوم یک مقوله لاکچری و متفاوت است و مسلما خریدار این وسیله قطعا به دنبال کیفیت برتر توام با قیمت مناسب است . امیدوارم توضیحات ارائه شده برایتان مورد استفاده واقع شده و من بعد در خصوص موضوعات غیر تخصصی نظرکارشناسی مبذول نفرمایید .

      • سلام برادر.من تا حدودی با نظرات دوستان موافقم البته نظر شما هم درسته ولی ما باید مخصولی تولید کنیم که عامه مردم بتونن ازش استفاده کنن و هزینشو بتونن پرداخت کنن

      • دوسته من معلومه سوده خوبی تواین کار میبری که دارید دفاع چند صفحه ای میکنید قیمت بالاستو بس با این امکاناته از دور خارج شده

    • داداش میتونی وارد کنی بسم الله…… یکی دوتا نه ها……….کارخونه اش را بزنیم و خودم یه پا هم نه ده پا شریک هرچی بخوای سرمایه میزارم وسط!!!! ۱۰ میلیارد تومان نقدینگی و ۷ هزار متر زمین صنعتی با ۵۰۰۰ متر سوله داخلش و تجهیزات کامل تو استان تهران هم روش ………هستی بسم الله وگرنه حرف مفت نزنید دوستان عزیز مطالعه کنید بعد دهان مبارک را باز کنید!!!!!!
      اینهم آدرس ایمیل بنده که هرکی پایه است من هستم

  3. با سلام و احترام
    اینجانب محمدرضا بزاز برج ۵۰ طبقه گردون ۳۶۰ درجه با تمام امکانات رفاهی و مستقل محاسبه و طراحی نموده ام
    برای ساخت همچنین برجی بی نظیر و بی همتا در هرجا ودرهر شهری بدنبال سرمایه گذار هستم .

    • سلام
      اقا محمد رضا امکانش هست در خصوص ایده اى که مطرح نمودید توضیح بیشترى بدهید . میزان سرمایه گزارى و ….

      • سلام علی آقای گل ظاهرا مشتاق شدی و علاقه مند ولی کاش یه خط تماس میگذاشتی که من مجبور نشم کل ایده رو توی این فضای عمومی لو ندم!!!!
        به هر حال اگه دوباره سراغ پستت آمدی که بعید میدانم!!!!
        این آدرس ایمیل من است و برای ارتباط با شما یا دیگر دوستان
        ایده پول ساز و بی نظیری است

  4. عزیز این کمپر با ماشینیکه این قوطی رو بکشه چیزی حدود ۳۵۰ تا ۴۰۰ آب میخوره…عمو من یک مینی بوس ایویکو خرید توش رو کرده مثل قصر هر دو ماهم یک شهری میره همش در اومده ۱۴۰ تومن……

  5. سلام لطفا عکس شاسی ۱۰۰ میلیونی را بگذارید ببینیم چه تفاوتی با شاسی تریلی تراکتور داره.۱۰۰ میییییلیییون مگه اتاق BMW طراحی کردی

  6. سلام
    محمد جان امکانش هست از ایویکو عموت و بخصوص جزییات و محل انجام کارهاش، اطلاعاتی یا عکس یا آدرسی برامون بگذاری
    منم بسیار مشتاق ارتقاء یه آ۵۰ به یه وی آی پی سه نفره هستم
    ….

  7. این شاسی که براش ساختین ۱۰۰ میلیون از نقره ساخته شده مرد حسابی جوک داری برای مردم تعریف میکنی

  8. اخه بنده ی خدا
    ادم یه ون کاروان سایپا رو به شکل کمپر در بیاره از این بهتره

    کمپر های خارجی روی شاسی خودرو سوارن ن مثل این که شبیه تریلی تراکتور پشت ماشین وصل میشه.
    گواهینامه پایه۱ هم میخواد همچین چیزی:/

  9. دوستان تولید کننده این کاروانها، من آرزو دارم که روزی با یکی از این کاروانها مادر زمین گیرم رو که با هیچ وسیله دیگری حتی هواپیما نمی تونم ببرم زیارت امام رضا سوار کنم و به زیارت ببرم. ان شاءالله به زودی بتونم با خرید یکی از این کاروانها به آرزوم برسم. شما عزیزان تولید کننده هم از این نوشته های هموطنان آزرده خاطر نشید و محکم به تلاشتون ادامه بدید تا روزی که یکی از مدرنترین کاروانهای مسافرتی ساخت ایران باشه.

  10. داداش شما یه ون بگیرین صندلی هاش راحت باز میشن اون عقب رو سرو سامون بدید میشه مث یه اتاق
    یه ون ۱۰ تومنی با ۱۰ تومن خرج جمعا میشه ۲۰ تومن
    لازم نیست ۲۰۰-۳۰۰ تومن بدید اینا
    تازه یه ماشین هم لازمه اینو بکشه!!

    اینا برا دلسوزی ساخته نشدن اینا برا کسب پول ساخته شدن

  11. فکر خوبیه اما اصلا به قیمتش نمی ارزه و هرکسی توان خریدشو نداره

  12. سلام به دوستان عزیز.
    فکر می کنم قیمت ذکر شده شامل قیمت خودرو حامل هم هست و منظور از شاسی همان خودرو حامل است. از نظر قیمت به نظر چندان گرانقیمت نیست اما مشکل اساسی عدم وجود محلهای کمپینگ برای توقف و دریافت سرویسهای لازم مثل آب و برق است. بدیهی است ظرفیت مخزن آب و سوخت محدود است و می بایست مکانهایی برای تامین این اقلام وجود داشته باشد که متاسفانه در ایران وجود ندارد. محل دفع فاضلاب هم به همین ترتیب.

  13. سلام چجوری میشه از نزدیک ماشین ها رو دید و یا با شما ارتباط برقرار کرد

  14. هیچکس درست متوجه این خبر نشده!گفته شده که این کمپر یا کاروان یا هرچیز دیگر،خودش موتور حرکتی دارد و سوخت آن گازوییل است،مگر یدک که قرار باشد به ماشین کشنده بسته شود،موتور دارد یا گیربکس دارد؟لطفا اول خبر را کامل بخوانید و بعد اظهار نظر بفرمایید…گیربگس آلمانی و موتور ژاپن…یعنی نیاز به کشنده ندارد،در مورد شاسی ۱۰۰میلیونی هم ،اون یزی که شما از شاسی تراکتور استنباط کردید نیست.

  15. فقط می تونم بگم محشره. بالاخره یکیشو می خرم!

  16. فکر کنم منظور از شاسی ۱۰۰ میلیون از صفر تا صد طراحی و هزینه خورد و خوراک مهندسین و کل پروژه هستش . شاسی لامبورگینی طراحی می کردی اینقدر هزینه نداشت.

    حالا کل هزینه ساخت و تولید و طراحی رو هر بار از مشتری می گیرین..
    البته جای تعجبی نداره پیاید رو بیست تومن می دن اینم همون قیمته..

  17. حسن انتتظاری

    خریدار کمپر هستم مشخصات کامل خودرو وقیمت ومحل بازدیدرا لطفا راهنمایی فرمایید.سپاسگزارم

  18. رضا میرزائی تبریزی

    خیلی بده که ادم بخواد برای تجارت یا پول درآوردن ملت خودشو تحمیق کنه یعنی احمق فرض کنه…..
    عین کلام تولید کننده احمق را ببینید : (برای نخستین‌بار در ایران جواز این ماشین روی شش‌ونیم تُن از اداره‌ی استاندارد و راهنمایی و رانندگی گرفته شده، ماشین پلاک شده و روی کارت آن هم «کاروان» ثبت شده است که بعد از انجام تمام این مراحل، به مشتری تحویل داده می‌شود و مشکلی برای تردد در خیابان و جاده وجود ندارد.)
    آخه پدر سوخته اصلا فکر نکردی که ملت ما فهیم هستن و الان با اینهمه تکنولوژی می تونن با یه سرچ کوچولو به تمام حقیقت پی ببرند.
    مگه تولید شما خودرو نیست دیگه چه نیازی به مجوز داره. اگر استاندارد باشه که دیگه مجوز نمی خواد
    اگر هم یدک باشه که نیست اونم قوانین و آئین نامه خاص راهنمایی رانندگی داره که با نصب چراغ خطر و راهنما و اینا مشکلی در تردد نداره و حتی اجازه هم نمی خواد. من یک پاترول دارم یه کمپر براش درست کردم البته اتاقش رو دادم یکی از رفقا که کارگاه تولید تریلی ترانزیت داشت ساخت مثل کابینت بعد داخلش رو خودم با همکاری بعضی اساتید ام دی اف کار و بعضی چیزای دیگه کار کردم . برام کلا ۱۷ میلیون تمام شده. الان حدود چهار ساله باهاش نصف ایران رو گشتم. بصورت کاملا آفرودی و لاکچری.
    داداش خر خودتونینو جد و آبادتون احمقه.
    کاروان خارجی آنتیک و خیلی با امکانات بروز و تکنولوژی دیجیتال هم تو همین بغل گوش ما تو ترکیه سراغ گرفتم حدود ۲۰ میلیون. که متاسفانه اجازه ورود نمیدن. و اگر بخواهی قاچاقی یا بصورت مسافری وارد کنی می صرفه.
    واقعا که بسیار ناراحت شدم از اینکه اینقدر مردم را احمق فرض می کنند این کارخانه داران احمق که به اسم تولید ملی هر چی آشغاله می چپونن تو حلقوم ملت فهیم. وای وای حالم بهم می خوره از جنس ایرانی بنجول
    حالا خوبه خودش میگه که ۶۰ درصدش چینی هست. بازم می گه که ما راه اروپایی ها رو نرفتیم و تقلید نکردیم و اشتباه کردیم.

    • درود بر شما . من علی از شیراز قصد ساخت کاروان یا کمپر دارم لطفا راهنمایی بفرمایید . تشکر .

    • من یک پاترول دارم یه کمپر براش درست کردم البته اتاقش رو دادم یکی از رفقا که کارگاه تولید تریلی ترانزیت داشت ساخت مثل کابینت بعد داخلش رو خودم با همکاری بعضی اساتید ام دی اف کار و بعضی چیزای دیگه کار کردم . برام کلا ۱۷ میلیون تمام شده. الان حدود چهار ساله باهاش نصف ایران رو گشتم. بصورت کاملا آفرودی و لاکچری.
      داداش عکساش رو تو تلگرام برام میفرستی
      ۰۹۱۰۹۲۴۰۱۳۰

  19. خب من که بچه ام خونمونم جای خوبیه مال خودمونم هس ولی از اینا خیلی دوس دارم

  20. آقای کبیری وآقای ثابتی حق با هردوی شماست .یک ایرانی باید باداشتن تمدنی کهن از امکانات خوبی برخوردار باشه وهم از لحاظ اقتصادی به صرفه…همین که توانسته اند برای تولید چنین وسیله ای از بزرگترین صد که همان موافقت مسولین هست بگذرند بسیار کار بزرگیست ولی با بالا بودن قیمت موافق نیستم .زیرا بااقتصادی که ما داریم قیمتها را بسیار بالا میبرد .که امید است به زودی حل شود.

  21. آقای چاوشی من از طرف میرزایی از شما معذرت میخوام .ایشون تولیدشمارا با ارابه اشتباه گرفته .میدونم برای موفقیتت تلاش زیادی کردی به شما تبریک میگم.ولی برای پایین آوردن قیمت بیشتر تلاش کن …ممنونم

  22. به نظر من اصلا نباید یدک کش باشه.مثل اتوبوس یا کامیون یک تیکه باید تو ایران تولید بشه.و با امکانات کامل

  23. سلام دوستان من دو ساله که ون بنز mb140 دارم ، مدل ۸۱ ، نزدیک ده میلیون دادم تجهیزش کردم برام کلا ۴۰ میلیون تموم شد، خدایی اگه با کمپر مسافرت نکردین خواهشا اظهار نظر نکنین، من با کمپرم ارمنستان، ترکیه، گرجستان ، اذربایجان و بلغارستان رو گشتن، البته برای ویزای بلغار خیلی سختی کشیدم،هیچوقت هیچوقت و هیچوقت سفر با کمپر رو با بهترین هتل پنج ستاره مقایسه نکنین، صفایی که سفر با کمپر داره اصلا قابل توصیف نیست، من برای بلغار فقط ۱۵ روز توی خاک ترکیه گردش میکردم، دو شب ترابزون کنار ساحل دو روز ارزروم سه شب انکارا ، خلاصه، هیچ مسافرتی مثل سفر با کمپرون خوش نمیگذره، موفق باشید

  24. سلام قیمت کمپر متصل به پاترول رو میخوام خودم پاترول دارم میخوام وصل کنم به ماشینم برای مسافرت این کار مجوز تردد داره پلیس راه گیر نمیده در اصل که نباید کاری داشته باشن چون خیلی از وسایل ساخت و سازها رو همینطور حمل میکنن .فقط کانکس میخوام که مجهز باشه و راحت نصب بشه به عقب ماشین

  25. ماهان سازه هوشمند. (هومن نیکخواه )

    با سلام حضور دوستان وسروران گرامی علاقه مندان به اتومبیل های کاروان و کمپر … ارائه دهنده خدمات زیر میباشد با حداقل قیمت در کمترین زمان ممکن و کیفیت مطلوب وطراحی های منحصر به فرد وامکانات مطابق با نیاز وسلیقه مشتری **
    طراحی وساخت انواع کاروان وکانکسهای چرخ دار تک محور و۲ محور با ابعاد استاندارد ویا مطابق با نیاز وسفارش مشتری **تبدیل انواع اتومبیل وانت.تک کابین ودو کابین و ون. انواع مینی بوس و اتوبوس قدیمی. واز رده خارج. وجدید کامیونت و انواع خودروهای شاسی بلند انواع پاترول ۲ و ۴درب شاسی بلند های چینی و غیره . به کمپرهای مجهز با امکانات روز از قبیل کابینت اجاق گاز .میز وصندلی غذا خوری میز کار. دوربین مداربسته امنیتی بیرون وداخل ودنده عقب یسیستم های صوتی وتصویری ال سی دی.
    وگیرنده های دیجیتال .مودم اینترنت نصب ردیاب وآدرس یاب با نقشه تمام شهرهای ایران وکشورهای دنیا با کوچکترین جزئیات به گونه ای که در هیچ کجا احتیاج به پرسیدن آدرس ندارید سیستم به طور هوشمند شما را تا مقصد راهنمایی میکند داخل وخارج از کشور کولردرجا سرد وگرم ویا بخاری درجا یا برقی یا گازسوز مخزن آب و آب گرم کن سیستم تولید برق خورشیدی.
    یا مبدل تبدیل کننده برق ۱۲ به ۲۲۰ با قدرت بالا ویا موتور برق های جدید وبی صدا با سوخت بنزین گاز مایع یا گازوئل مجهز به استارت وسیستم کنترل هوشمند .نصب پمپ ومخزن باد جهت باد کردن وپنچر گیری اتومبیل در شرایط خاص نصب جک اتوماتیک برقی وبادی جهت سهولت در امور فنی خودرو مبلمان تخت خواب شو ظرفشویی سرویس بهداشتی فرنگی حمام . همراه با مخزن فاضلاب وشیر تخلیه برقی با ظرفیت های مختلف نصب سیستم آب سرد کن روی انواع خودرو نصب سقف دوبل (سقف بلند ) برای انواع مینی بوس. و خودروهای ون جهت آسایش بیشتر وایستادن در خودرو بدون اینکه سرتان به سقف گیر کند
    هزینه ها بنا به درخواست شما وکیفیت ونوع امکانات محاسبه میشود حداقل وشروع قیمت برای یک کمپر قابل قبول اتومبیلهای ون. که احتیاج به نصب کابین عقب ندارن جهت تجیزات داخلی درحدود ۲/۵تا۳ م ت. میباشد که در این محدوده قیمت از حداقل تجهیزات استفاده میشود پیشنهاد این شرکت با توجه به تجربه واظهار نظر مشتریان این شرکت بهترین خودرو ها برای ساخت کمپر در ایران استفاده از ون های موجود در بازار است از فولکس های قدیمی گرفته تا ون های جدید چینی که بیشتر به عنوان تاکسی استفاده میشود این خودروها به جهت جمع جور بودن وتردد راحت در تمام نقاط شهر دارا بودن اتاق هایی باابعاد قابل قبول و عایق بندی مناسب نسبت به بقیه خودروها هزینه وزمان کمتری جهت تجهیز کردن نیاز دارند ودر مسیرهای طولانی هم به دلیل داشتن تجهیزات اولیه مثل کولر وبخاری فابریک وقابل قبول واینکه از سرعت وقدرت ونرمی مناسبی برخوردار هستند باعث خستگی سرنشینان نمیشوند…
    البته از انواع وانت ها مثل وانت پراید ال ۹۰ مزدا تک ودوکابین ودیار و تویوتا. هم میتوان بهترین کمپرها را طراحی واجرا کرد ولی به دلیل نصب کابین عقب از لحاظ هزینه گرانتر میشود ولی مزیت های خاصی هم نسبت به بقیه دارند ….

نظرتان را ثبت نمایید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

*