قصه تلخ کودکان و بخیه های پزشکان این بار در نورآباد لرستان! /تصاویر

3

انجام عمل غیرعلمی پزشک ارتوپد بیمارستان ابن‌سینای دلفان سبب عفونت شدید پای یک کودک شد.
چند ماه پیش کودکی در بیمارستان خمین قربانی انجام عمل ناصحیح پزشکی شد و اکنون در لرستان شاهد بخیه نادرست و کار غیرحرفه‌ای پزشک به ظاهر متخصصی دیگری هستیم که عملش سبب عفونت شدید پای یک دختربچه شده و در عملکردش ۱۴ تخلف پزشکی به ثبت رسیده است.
نورآباد لرستان حوادث پزشکی اخبار لرستان اخبار دلفان
عبدالحسین مرادپور رئیس شبکه بهداشت شهرستان دلفان اظهار داشت: هفته گذشته دختربچه هشت‌ساله‌ای به دلیل فرورفتن یک سوزن خیاطی در پاشنه پایش به بیمارستان ابن‌سینا نورآباد مراجعه می‌کند که متأسفانه به خاطر انجام کار غیرعلمی پزشک متخصص ارتوپد این بیمارستان پاشنه پای این دختربچه دچار پارگی و عفونت می‌شود.
وی افزود: متأسفانه پزشک ارتوپد بیمارستان ابن‌سینا کار خوب انجام نداده است و این بیمار اکنون به درخواست خانواده‌اش برای درمان به بیمارستان کرمانشاه مراجعه کرده است.
سرپرست بیمارستان ابن‌سینای دلفان بابیان اینکه این پزشک تاکنون ۱۴ مورد تخلف داشته است عنوان کرد: عدم صلاحیت این پزشک قبلا نیز به مرکز استان ارائه‌ شده بود اما با توجه به کمبود پزشک به فعالیت خود ادامه داده بود ولی اکنون با پیگیری‌های انجام‌شده مسئولان مرکز استان با عدم نیاز این پزشک موافقت کرده‌اند.
نورآباد لرستان حوادث پزشکی اخبار لرستان اخبار دلفان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. والی می گوید

    پزشکای ایران واقعا بیسواد و بی وجدان هستند .این یک واقعیته .

  2. حق گو می گوید

    همه پزشکان بی سواد نیستند سهمیه ایهاشون بیسوادند.

  3. ناشناس می گوید

    تورو خدا این قدر بد پشت همدیگه حرف نزنید.پشت پزشک، مهندس،راننده تاکسی فروشنده ها و … .میدونید که پزشک خوب در این مملکت کم نداریم. همینطور مهندس خوب و… با این حرفها دل بقیه رو سرد میکنید. فکر کنید پشت قشر خودتون این حرف رو بزنن.اصلا حس خوبی نیست.در ضمن در نظر بگیرید حداقل ۶٠ دانشگاه پزشکی داریم که سالی هرکدوم ١٠٠ تا دانشجو میگیرن.مثل همه رشته های دیگه. معلومه نمیتونن همه رو درجه ١ تربیت کنن.این مشکل از ابتدای آموزشه نه دانشجویان و پزشکان آینده!