شوخی تلگرامی آبروی دختر جوان را برد

0

رئیس پلیس «فتا»ی استان سمنان گفت: با تلاش مأموران پلیس فتای این استان عامل انتشار تصاویر دانشجوی ۲۰ ساله سمنانی در تلگرام در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ «سیدعلی میراحمدی» با اعلام این خبر، اظهار کرد: با دریافت پرونده‌ای با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی یک دخترجوان در تلگرام رسیدگی سریع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: یک دختر دانشجوی سمنانی شاکی این پرونده بود.

میراحمدی افزود: عکس پروفایل دختر جوان با نرم‌افزار فتوشاپ به‌طرز ماهرانه در کنار دو نفر دیگر قرار گرفته و سپس در این شبکه اجتماعی منتشر شده بود که با پیگیری و تحقیقات کارشناسان پلیس فتا در همین راستا گروهی که تصاویر شاکی در آن منتشر شده بود شناسایی شد.

وی ادامه داد: هم‌چنین با توجه به این‌که احتمال انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی وجود داشت پلیس بررسی‌های سریع را برای شناسایی متهم ادامه داد.

میراحمدی تصریح کرد: با توجه به این‌که گروه تلگرامی حذف شده بود، متهم اصلی با انتشار اولین عکس شاکی بارگذاری شده شناسایی و با هماهنگی قاضی پرونده به اداره پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتای استان سمنان افزود: متهم دختری ۱۸ ساله و هم‌دانشگاهی شاکی است که در طی تحقیقات تکمیلی مشخص شد انگیزه او شوخی با شاکی و سرگرمی در فضای مجازی بوده است.

میراحمدی، با بیان این‌که متهم برای رسیدگی و صدور حکم قضایی به‌همراه پرونده به دادسرا اعزام شد، به عموم کاربران به‌خصوص به بانوان توصیه کرد به هیچ وجه عکس‌های خود را در فضاهای مجازی قرار ندهند، چون ممکن است افرادی فرصت‌طلب برای ضربه زدن یا انتقام‌گیری نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ