معجزه خوردن عسل و سیر با شکم خالی در یک هفته

0
تحقیقی نشان داده است که مصرف ترکیب سیر و عسل به طور روزانه به مدت یک هفته می‌تواند تاثیرات جالب و شوکه‌کننده‌ای را بر روی افراد داشته باشد.
عمده ترین خواص سیر طب سنتی سیر و عسل درمان سرماخوردگی خواص عسل

به احتمال زیاد شما در طول زندگی‌تان ترکیب شیر و عسل خورده باشید اما کم پیش آمده است که سیر و عسل خورده باشید. سال‌های سال، سیر به عنوان نوعی ماده غذایی و همچنین نوعی دارو در نظر گرفته شده است و افراد از فواید بسیار آن استفاده کرده‌اند.
در زمان‌های پیش‌تر از سیر به عنوان نوعی پماد و در درمان عفونت‌ها و ضعف‌های جسمانی و فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی نیز استفاده می‌شده است.
از طرف دیگر، عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود و خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد. حال از ترکیب این دو ماده مفید چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باشد؟
برای این کار به یک لیوان عسل خالص و ۲۴ حبه سیر پوست کنده نیاز دارید. در لیوان حبه سیرها را قرار دهید و عسل را روی آن بریزید و چند روز آن را به همان حالت بگذارید. سپس، آن را به مدت یک سال یا کمی بیشتر در یخچال نهگداری کنید و از یک قاشق چای‌خوری از آن به مدت ۷ روز با شکمی خالی استفاده کنید.
از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها اشاره کرد.

معجزه شربت سیر و عسل قبل از خواب

چربی های جمع شده در اطراف شکم دغدغه برخی اشخاصی است که از چاقی رنج می برند. نسخه ها و رژیم های غذایی مختلفی برای کاهش وزن ارائه شده اما به شکل فعال به لاغر شدن شکم و آب شدن چربی های اطراف آن کمک نمی کند.

به عقیده کارشناسان تغذیه ، بهترین نسخه ، مخلوط عسل و سیر است که باعث می شود شخص در یک ماه ۱۰ کیلو وزن کم کند، با این روش که هر روز یک فنجان از این معجون را قبل از خواب بنوشد.

برای تهیه این معجون، یک حبه سیر را له کرده و در فنجان آب داغ قرار داده، سپس یک قاشق عسل به آن اضافه نموده و آن را قبل از خواب میل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ