شرایط فروش پژو ۲۰۷ ایران خودرو با قیمت جدید +زمان ثبت نام و تحویل

0

قیمت جدید خودروی پژو ۲۰۷ دنده ای به شرح جدول ذیل می‌باشد.

قیمت جدید پژو ۲۰۷ دنده ای – مرداد ۹۸:

خودرو قیمت تیر ۹۸ (تومان) قیمت مرداد ۹۸ (تومان)
پژو ۲۰۷i دنده ای با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو۴ ۹۶,۷۳۰,۰۰۰ ۹۹.۹۹۰.۰۰۰

 

***

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای در دی ماه ۱۳۹۷:

قیمت جدید پژو ۲۰۷ دستی با رینگ فولادی ویژه دی ماه ۹۷ از سوی ایران خودرو تعیین گردید.

خودرو قیمت خرداد ۹۷ (تومان) قیمت دی ماه ۹۷ (تومان)
پژو ۲۰۷i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی ۴۷/۱۳۰/۰۰۰ ۷۰/۰۰۰/۰۰۰

***

قیمت پژو ۲۰۷ آی در خرداد ۹۷

گروه صنعتی ایران خودرو، شرایط فروش فوری خودروی پژو ۲۰۷ آی دستی را به صورت محدود از ۲ خرداد ۹۷ آغاز کرد.

در این طرح، پژو ۲۰۷ آی دستی به قیمت مصوب ۴۷/۱۳۰/۰۰۰ تومان با موعد تحویل ۳۰ روزه و در رنگ های متنوع به مشتریان عرضه می شود. این طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

برمبنای این گزارش، به منظور بهره برداری حداکثری مشتریان نهایی، امکان ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای اشخاص حقیقی فراهم بوده و  هر کد ملی به شرط نداشتن ثبت نام در شش ماه گذشته، مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه از هر خودرو است.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه دوم خرداد ماه ۹۷ با مراجعه به پایگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

****

قیمت پژو ۲۰۷ آی در اسفند ۹۶

شرکت ایران خودرو شرایط پیش فروش خودروی “پژو ۲۰۷i اتوماتیک” را از روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۰۷ تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می نماید:

 

نام خودرو قیمت بازار قیمت کارخانه اسفند ۹۶
  پژو ۲۰۷ . دنده‌ای ۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۴۲,۸۳۴,۰۰۰
  پژو ۲۰۷ . اتوماتیک ۵۶,۰۰۰,۰۰۰ ۴۹,۴۳۴,۰۰۰

 

نکات مهم:

قواعد و ضوابط مهم:

– در این بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

– قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

– در این بخشنامه هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه می باشد.

– در این بخشنامه، امکان صلح تا دو مرتبه فراهم می باشد.

– شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

– کلیه مشتریانی که ۶ ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.

مشخصات پژو 207 قیمت محصولات ایران خودرو قیمت ماشین داخلی قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای داخلی قیمت پژو 207 قیمت ٢٠٧ اتوماتیک شرایط جدید فروش ایران خودرو شرایط پیش فروش خودرو پیش فروش ایران خودرو پژو 207i جدید پژو ۲۰۷ دنده ای اخبار افزایش قیمت خودرو Peugeot 207***

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو در مهر ۱۳۹۶

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران‌خودرو می رساند، شرایط پیش فروشپژو ۲۰۷i اتوماتیک جدید” با ظرفیت محدود از روز شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۲۹ تا زمان تکمیل ظرفیت، به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد:

قواعد و ضوابط مهم:

– دراین بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد وثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نمی باشد.

–  قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.

– ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی خواهد بود.

– در این بخشنامه، امکان صلح فقط تا یک مرتبه فراهم می باشد.

– شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز شنبه ۹۶/۰۷/۲۹ است .

ایران خودرو برای پیش فروش این محصول، ۲۴ میلیون تومان ودیعه با نرخ سود مشارکت ۱۸ و انصراف ۱۵درصدی در نظر گرفته است. مبلغ مابه التفاوت نیز در زمان صدور دعوت نامه دریافت خواهد شد.

در این طرح، امکان ثبت نام صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم شده و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست. ضمنا ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت esale.ikco.ir امکان پذیر خواهد بود.

پژو ۲۰۷i جدید با گیربکس اتوماتیک در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری، آبی کاسپین و قرمز دو پوششه عرضه خواهد شد و زمان تحویل آنها دی و بهمن ۹۶ خواهد بود.

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ توسط ایران خودرو در فروردین ۱۳۹۵

مشخصات پژو 207 قیمت محصولات ایران خودرو قیمت ماشین داخلی قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو قیمت خودروهای داخلی قیمت پژو 207 قیمت ٢٠٧ اتوماتیک شرایط جدید فروش ایران خودرو شرایط پیش فروش خودرو پیش فروش ایران خودرو پژو 207i جدید پژو ۲۰۷ دنده ای اخبار افزایش قیمت خودرو Peugeot 207

بر این اساس، متقاضیان می‌توانند با پیش پرداخت ۲۰ و ۱۵ میلیون تومان این خودرو را در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، خاکستری متالیک و سفید پیش خرید کرده و آن را در آبان و آذر تحویل بگیرند.

آنگونه که سایت فروش ایران‌خودرو اعلام کرده، متقاضیان به ازای مشارکت خود در خرید این خودرو ۲۲ درصد سود مشارکت دریافت خواهند کرد و در صورت انصراف ۲۰ درصد سود به آنها تعلق می‌گیرد.

این خودرو فاقد بیمه بدنه و بیمه طلایی است اما بیمه شخص ثالث در اختیار خریداران این خودرو قرار می‌گیرد. رینگ آلومینیومی، ترمز ای بی اس، کیسه هوای دو سرنشین جلو و رادیو پخش mp3 از تجهیزات این خودرو اعلام شده است.

ایران‌خودرو هم اکنون ۱۲ نوع سواری با برندهای پژو، رنو، ملی، سوزوکی و هایما به تولید می‌رساند.

شرایط پیش فروش پیش پرداخت (ریال)
پژو ۲۰۷i – شرایط پیش فروش عادی فروردین۹۵ *** دارای بیمه شخص ثالث *** سود مشارکت ۲۲% *** سود انصراف ۲۰% *** موعد تحویل آبان ۹۵ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
پژو ۲۰۷i -شرایط پیش فروش عادی فروردین۹۵ *** دارای بیمه شخص ثالث *** سود مشارکت ۲۲% *** سود انصراف ۲۰% *** موعد تحویل آذر ۹۵
مراحل بعدی عبارتند از :
ودیعه دوم: از تاریخ ۱۳۹۵/۰۲/۱۰ تا ۱۳۹۵/۰۲/۲۰ مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
۱۵۰,۰۰۰,۰۰۰

پژو ۲۰۷ آی یک ۲۰۶ است که طراحی جلویش مشابه ۲۰۷ شده ولی از لحاظ موتوری همان ۲۰۶ خودمان است! تریم داشبورد اندکی تغییر کرده و بسیار نزدیک به ۲۰۷ است، کیفیت مونتاژ و ادوات بهبود یافته است که این تغییرات موجب شده تا ایران خودرو نام جدیدی بر روی این ۲۰۶ توسعه یافته بگذارد.

به هرحال اگر به دنبال هاچبک کوچک شهری با بازار قطعات و لوازم گسترده هستید که چهره اش هم کمی متفاوت از سایرین باشد و کیفیت بهتری نسبت به هم رده هایش داشته باشد ۲۰۷ گزینه خوبی خواهد بود. اگر شتاب بسیار بالا برایتان مهم است سراغ ۲۰۷ اتوماتیک نروید ولی اگر راحتی در رانندگی اولویت اول شماست به این مدل هم فکر کنید.

 

Peugeot 207 2013 price in UAE ranges between 30,000 AED and 45,000 AED.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ