جزئیات ترور صفدر رحمت آبادی از زبان معاون امنیتی وزیر کشور + تصاویر

0

علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور درباره جزییات سوءقصد به جان صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: احتمالا قتل آقای رحمت آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده است و موضوع ترور و مسایل سیاسی در کار نبوده است.

 قاتل صفدر رحمت آبادی علی عبداللهی صفدر رحمت آبادی دلیل ترور صفدر رحمت آبادی ترور معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ترور صفدر رحمت آبادی

حدود ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه یکشنبه شب  «صفدر رحمت آبادی» معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در حالی که سوار بر خودروی شخصی ” پژو پارس آبی رنگ” درحال حرکت در محدوده میدان سبلان، ابتدای خیابان جانبازان شرقی (گلبرگ) بود، مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و جان باخت.

گفته شده، فرد ناشناس با استفاده از اسلحه گرم، دو تیر یکی به سینه و دیگری به سر مقتول شلیک کرده است.

 

قاتل صفدر رحمت آبادی علی عبداللهی صفدر رحمت آبادی دلیل ترور صفدر رحمت آبادی ترور معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت ترور صفدر رحمت آبادی

 

علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور درباره جزییات سوءقصد به جان صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب  مأموران راهنمایی و رانندگی در محدوده خیابان گلبرگ متوجه می‌شوند ماشینی از خیابانی که در آن حرکت می‌کرده از جاده منحرف‌شده و چراغش روشن است.

معاون امنیتی‌انتظامی وزیر کشور تصریح‌کرد: با بررسی‌هایی که انجام می‌دهند مشخص می‌شود فردی که پشت فرمان نشسته بر اثر اصابت گلوله فوت کرده که بعد شناسایی هویت این فرد مشخص می‌شود.

او  اظهارداشت: احتمالا قتل آقای رحمت آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده و موضوع ترور و مسایل سیاسی در کار نبوده است.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که آیا تا کنون فرد یا افرادی در این رابطه  دستگیر شده‌اند، گفت: مأموران آگاهی و پلیس امنیت از همان لحظات اولیه شروع به اقدام لازم  برای شناسایی ضارب یا ضاربین کرده‌اند و تا این لحظه به نظر می‌آید گلوله از داخل ماشین شلیک شده است.

وی ادامه داد: باید کارشناسان فنی در این زمینه نظر بدهند و منتظریم آخرین نظریه فنی به ما ارائه شود وامور  فنی و کار شناسایی در حال انجام است.

عبداللهی تأکید کرد: این احادثه در حال بررسی است و و پس گفت و گو با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ  نیروها  بسیج شده اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت و معدن نیز یکشنبه شب درباره جزییات ترور معاون پارلمانی وزارت صنعت گفت: این حادثه ساعتی پیش در یکی از خیابان های تهران رخ داده است که پلیس آگاهی تهران با حضور در محل حادثه در حال بررسی دلایل بروز این سانحه است.

وی با اشاره به اینکه تازه این خبر را دریافت کرده ام افزود: باید از پلیس اگاهی پرس و جوهای لازم را جویا شویم البته وزارت صنعت نیز در رسیدگی به این پرونده هر چه لازم باشد انجام خواهد داد.

او اعلام جزییات بیشتر حادثه ترور رحمت آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت را به روز دوشنبه موکول کرد و گفت: با آغاز بررسی ها  جزییات بیشتری از این حادثه منتشر خواهد شد.

سرهنگ علیرضا محرابی رییس پلیس امنیت تهران بزرگ نیز درباره قتل صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت اظهار داشت: احتمالا قتل آقای رحمت آبادی با انگیزه‌های شخصی رخ داده است و موضوع ترور و مسایل سیاسی مطرح نیست.
او ادامه داد: کارشناسان پلیس در حال بررسی های لازم  برای کشف سرنخ ‌هایی از علت و عامل این قتل هستند.

صفدر رحمت‌آبادی از کارکنان قدیمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت پارلمانی صنعت، معدن و تجارت است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ