اعتراف کریس رونالدو درباره پسرش

0
کریستیانو رونالدو فرزندی به نام جونیور دارد که به نظر می رسد در آینده می‌خواهد مانند پدرش به فوتبالیستی بزرگ تبدیل شود.
همسر کریس رونالدو کریستیانو رونالدو جونیور پسر کریس رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو اینستاگرام کریس رونالدو

کریس رونالدو می خوهد پسرش بازیکنی بزرگ شود و اعتراف کرده روزی چند ساعت با جونیور تمرین فشرده انجام می دهد.

رونالدو نشان داده است که علاقه زیادی دارد تا فرزندش هم مانند او فوتبال را در پیش گیرد و شرایط لازم را برای تبدیل شدن او به یک فوتبالیست بزرگ در آینده مهیا کرده است.

ستاره پرتغالی رئال مادرید اعتراف کرد که دوست دارد پسرش در آینده فوتبال را به عنوان شغل حرفه ای خود در پیش گیرد. با این حال تاکید کرد که او را وادار به این کار نمی کند.

رونالدو گفت: من حدود ۳۰ توپ در خانه دارم و جونیور مدام در حال بازی کردن با آنها است. او علاقه بسیار زیادی به فوتبال دارد و می تواند در این رشته موفقیت زیادی به دست آورد. من یک بازیکن حرفه ای فوتبال هستم و باید اعتراف کنم که دوست دارم پسرم هم فوتبالیست شود. او استعداد بالایی دارد و بر این باور هستم که می تواند در فوتبال موفق شود.

او ادامه داد: دوست دارم که جونیور مانند خودم فوتبالیستی حرفه ای شود اما شک نکنید که او را در این کار مجبور نخواهم کرد. او این اختیار را دارد تا هر شغلی را که دوست دارد انتخاب کند و من این اجازه را ندارم که او را مجبور به کاری که دوست ندارد بکنم اما کاملا روشن است که او هم به فوتبال علاقه دارد.

رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال مادرید به شمار می آید و الان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه اسپانیایی است. با این حال او در فصل جاری نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و صدای اعتراض هواداران رئال را برانگیحته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ