خسارت بهنوش بختیاری به «بیوه‌های غمگین سالار جنگ»

0

کارگردان نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» ضمن ارائه توضیح درباره تغییر دوباره یکی از بازیگرانش ابراز امیدواری کرد که بهنوش بختیاری خسارت وارد شده برای کناره‌گیری دیرهنگام خود را جبران کند.

همسر نورا هاشمی بیوگرافی نورا هاشمی بیوگرافی شهاب الدین حسین پور بیوگرافی بهنوش بختیاری اینستاگرام بهنوش بختیاری اخبار تئاتر

 نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» در شرایطی تا چند روز آینده به صحنه می‌رود که در آخرین روزهای سال ۱۳۹۴، بهنوش بختیاری، پس از کناره گیری نورا هاشمی از اجرای این رپرتوار به دلیل بارداری،جایگزین او شد اما این بازیگر هم در تعطیلات نوروز از بازی در این نمایش کناره گیری کرد تا به این ترتیب مونا فرجاد به عنوان سومین بازیگر یک نقش این اثر به گروه اضافه شود.

شهاب الدین حسین‌پور، کارگردان نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ»درباره کناره گیری بهنوش بختیاری به خبرنگار تئاتر ایسنا گفت: بهنوش بختیاری پیش از پیوستن به گروه نمایش ما،گفته بود که در ایام نوروز سفر از پیش برنامه ریزی شده‌ای دارد و پس از نوروز در کنار گروه خواهد بود. بنابراین پیش از تعطیلات دورخوانی و تمرینات اولیه انجام شد و بنا بود پس از نوروز نیز تمرینات فشرده از سر گرفته شود، اما اواسط تعطیلات، مدیر برنامه ایشان با من تماس گرفت و گفت که به دلایلی سفر خانم بختیاری، طولانی‌تر شده و ایشان تا دو هفته پس از نوروز نیز نمی‌توانند به ایران بیایند و به این ترتیب از ادامه همکاری انصراف داده‌اند.

وی با گلایه از این اتفاق بیان کرد: ما ۶٠ هزار تراکت با تصویر خانم بختیاری زیرچاپ داشتیم و هزینه آتلیه و تست گریم و… نیز هنگفت بوده و انصراف ایشان برای گروه ما، خسارت مالی قابل توجهی در پی داشته است.

حسین پور که پس از انصراف دیرهنگام بختیاری، نمایش خود را بحران زده توصیف کرد با اشاره به جایگزینی مونا فرجاد برای ایفای آن نقش، ابراز امیدواری کرد که بهنوش بختیاری، توضیحات کافی برای این انصراف داشته باشد و خسارات وارده به گروه را جبران کند.

«بیوه‌های غمگین سالار جنگ» نوشته محمدامیر یاراحمدی از ٢۶ فروردین ٩۵ هر شب ساعت ٢١ با بازی گلاب آدینه، شیرین بینا، مونا فرجاد، حمید رحیمی، محمد صدیقی مهر و حمیده مستعان در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ