آزار جنسی هزاران کودک در مدارس غیرقانونی یهودی

0

مقامات آموزش و پرورش انگلیس فاش کردند که هزاران کودک انگلیسی به‌طور غیرقانونی به مدارس دینی غیرقانونی یهودی در سرتاسر انگلیس منتقل می‌شوند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت تحقیقات مستقل در این رابطه نشان می‌دهد که وزارت آموزش و پرورش انگلیس از سال ۲۰۱۰ از این موضوع آگاه بوده است، اما هر اقدامی علیه این موضوع منجر به از بین رفتن مدارک موجود پرونده شده است.

این تحقیقات مستقل همچنین دریافته است که بیش از ۱۰۰۰ کودک در حال حاضر از مدارس لندن ربوده شده و در معرض خطر سوءاستفاده توسط این مدارس ایمانی غیرقانونی قرار گرفته‌اند.

بر اساس این گزارش مدارس ایمان یهودی ارتدوکس افراطی، پسران را از سن ۱۳سالگی وارد این مدارس می‌کنند و آنجا هیچ آموزشی فراتر از مطالعه متون مذهبی در انتظار آنها نیست.

این گزارش می‌افزاید: بسیاری از این دانش‌آموزان مدرسه را در حالی ترک می‌کنند که هیچ توانایی برای صحبت به زبان انگلیسی ندارند و آن تعدادی که موفق به اخذ مدرکی هم شوند، مدارک تحصیلی و یا مهارت‌های آنها فقط به درد زندگی مستقل آنها می‌خورد.

دانش‌آموزان سابق این مدارس، فعالان حقوق بشر و افشاگران می‌گویند که مدارس به‌مدت ۴۰ سال بدون هرگونه اقدامی از جانب دولت به کار خود ادامه می‌دادند.

با این حال واقعیت این است که ثبت‌نام در یک مدرسه غیرقانونی جرمی جنایی محسوب می‌شود و علاوه بر این، در این مدارس کودکان مورد خشونت فیزیکی و سوءاستفاده جنسی قرار گرفته‌اند.

یهودیان مدرسه یهودی عکس آزار جنسی زندگی در انگلیس اخبار انگلیس

برخی از فعالان حقوق‌ بشر می‌گویند که اگرچه آنها در ابتدا توانستند شواهدی از ربودن این کودکان به دست‌ آورند اما آنها با تهدید مسئولان این مدارس روبه‌رو شدند و مجبور به عقب‌نشینی شدند و تمام شواهد موجود توسط مسئولان این مدارس از بین برده شدند.

آنچه بدیهی به نظر می‌رسد این موضوع است که وزارت آموزش و پرورش هیچ اعتراضی به روندی که این مدارس غیرقانونی در پیش گرفته‌اند، نکرده و حتی قدمی برای مداخله یا جلوگیری از از بین رفتن مدارک و اسناد موجود نکردند.

علاوه بر این، تجزیه و تحلیل داده‌های این تحقیقات مستقل نشان می‌دهد که بیش از ۱۰۰۰ پسر در حال حاضر در این مدارس به تحصیل امور دینی مشغولند و هزاران نفر دیگر در طول دهه گذشته ناپدید شده‌اند.

یهودیان مدرسه یهودی عکس آزار جنسی زندگی در انگلیس اخبار انگلیس

دانش‌آموزان سابق، افشاگران و فعالان این زمینه گفته‌اند که پسران از سن ۱۳سالگی به این مدارس آورده می‌شوند چون از نظر معلمان دینی بعد از این سن یاددادن آموزش‌های دینی برای پسران سخت‌تر است.

در این مدارس آموزش و صحبت به‌زبان انگلیسی ممنوع است، ضرب و شتم فیزیکی رخ می‌دهد و کودکان برای ورود به ازدواج‌های اجباری بعد از ۱۸سالگی تشویق می‌شوند.

یهودیان مدرسه یهودی عکس آزار جنسی زندگی در انگلیس اخبار انگلیس

در حال حاضر، بیش از ۱۱۰۰ کودک در رابطه با این پرونده در لندن گم شده‌اند.

فعالان می‌گویند که پسران اغلب تحصیلشان را در این مدارس به‌همراه خواهر خود آغاز می‌کنند اما از دختران انتظار نمی‌رود که تحت آموزش و پرورش یکسان با پسران قرار بگیرند و به آنها جدای از مسائل دینی هنر آشپزی و خانه‌داری آموزش داده می‌شود.

فعالان حقوق بشر می‌گویند که مقامات هیچ اقدامی در این رابطه نمی‌کنند و این مدارس را تعطیل نمی‌کنند چون می‌ترسند به اعتقادات ضدیهودی متهم شوند.

«جی هارمن»، از انجمن اومانیست انگلیس در این رابطه گفت: برآورد شده است که نزدیک به ۲۰۰۰ کودک در سرتاسر انگلیس در ۳ سال گذشته به دام این مدارس غیرقانونی افتاده باشند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ