مجری بازداشت شده به دلیل ارتباط با شبکه GEM کیست؟

0

محمدرضا حسینیان علاوه بر اجرا در تلویزیون، مدیر سایت تی‌وی پلاس است

پیوستن بازیگران و کارگردانان ایرانی به شبکه ماهواره ای جم در حالی ادامه دارد که به تازگی رسانه اصولگرای رجانیوز از بازداشت یک مجری تلویزیون به دلیل همکاری با این شبکه خبر داد.

مالک تی وی پلاس شبکه جم درآمد محمدرضا حسینیان بیوگرافی محمد رضا حسینیان بازداشت مجری معروف gem tv

در خبر  این رسانه آمده است: بازاریاب شبکه ماهواره‌ای GEM دستگیر شد.

شنیده شده عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای “GEM” اخیرا بازداشت شده است.

خبر دستگیری این مجری تلویزیون به دلیل همکاری با جم در شرایطی منتشر می شود که همچنان تیزر اغلب آثار سینمای ایران به صورت گسترده از این شبکه در حال پخش است.

گفتنی است وی یک چهره رسانه‌ای و مدیر یک سایت ویدیوییِ زرد است.»

در ادامه، با توجه به آنکه تنها مجری دارای وب‌سایت ویدیویی، محمدرضا حسینیان است، برخی سایت‌ها عکس و اسم او را به عنوان فردِ بازداشت‌شده منتشر کردند. اما امروز «پارسینه» نوشت: «برخی سایت‌های خبری و کانال‌های تلگرامی خبری مبنی بر دستگیری محمدرضا حسینیان، مجری مشهور تلویزیون منتشر کردند و مدعی شدند این مجری خوش‌نام تلویزیون، عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای “GEM” بوده و بازداشت شده است.

پیگیری‌ها حاکی است این خبر از اساس شایعه و نادرست است و با هدف تخریب این مجری قدیمی منتشر شده و با توجه به شهرت حسینیان به سرعت در سایت‌ها و فضای مجازی بازانتشار شده است.

محمدرضا حسینیان علاوه بر اجرا در تلویزیون، مدیر سایت تی‌وی پلاس است.»

محمدرضا حسینیان مجری پرسابقه تلویزیون ضمن رد اخبار منتشر شده درباره بازداشتش به اتهام عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای GEM، از نحوه ممنوع التصویری‌اش که به واسطه مدیریت یک ‌وب سایت ویدیویی داخلی است، ابراز گلایه کرد.

«شنیده شده عامل جذب بازیگران و هنرمندان به شبکه ماهواره‌ای “GEM” اخیرا بازداشت شده است. وی از مجریان قدیمی تلویزیون و مدیر یک سایت ویدیوییِ زرد است.» این خبری بود که امروز توسط یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود.

با توجه به آنکه تنها مجری دارای وب‌سایت ویدیویی، محمدرضا حسینیان مدیر تی وی پلاس است، به سرعت تصویر و نام حسینیان ضمیمه خبر اولیه شد و در فضای مجازی به گردش درآمد و ممنوع التصویری حسینیان در واپسین روزهای سال ۱۳۹۴ و همچنین در دسترس نبودن این مجری پرسابقه تلویزیون برای پیگیری صحت و سقم ماجرا، باعث شد تا این شایعه با آب و تاب بیشتری منتشر شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ