مهرداد پولادی (سرباز فراری) به انگلیس پناهنده شد! +عکس

0

یکی از بازیکنان سابق تیم ملی به احتمال فراوان در انگلیس پناهنده خواهد شد این خبر را روزنامه خبر ورزشی بدون ذکر نام مهرداد پولادی آورده است.

همسر مهرداد پولادی جعل کارت پایان خدمت بیوگرافی مهرداد پولادی اخبار ورزشی اخبار فوتبال Mehrdad Pooladi

او که در خارج از ایران به سر می‌برد و علاقه‌ای به بازگشت به کشور ندارد، این روزها مشغول انجام یکسری کارهای قانونی برای پناهندگی در این کشور اروپایی است. او اخیرا وکیلی برای خودش گرفته و در تلاش است تا هر چه زودتر کارهای قانونی را انجام دهد و مطمئن شود که مشکلی برای حضور در این کشور ندارد.
ایرانی‌های زیادی در انگلیس زندگی می‌کنند ولی پناهندگی در این کشور برای شهروندان به سادگی نیست ولی از آنجا که این بازیکن سال‌ها در تیم ملی بازی کرده و افتخار حضور در جام جهانی را هم دارد، به احتمال فراوان مراحل پناهندگی‌اش به سادگی انجام خواهد شد.

همسر مهرداد پولادی جعل کارت پایان خدمت بیوگرافی مهرداد پولادی اخبار ورزشی اخبار فوتبال Mehrdad Pooladi

Mehrdad Pooladi

مهرداد پولادی (متولد ۷ اسفند ۱۳۶۵ در کرج)، بازیکن فوتبال که هم اکنون عضو تیم الشحانیه است. پدر و مادر وی اهل کلاردشت هستند.

وی سابقه بازی در تیم‌های پیکان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز و مس کرمان و پرسپولیس را دارد.

کارت پایان خدمت جعلی مهرداد پولادی

کارت پایان خدمت سربازی وی در جریان جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال باطل و وی از حضور در تیم ملی منع شد. پس از اتمام اردوی پرتغال تیم ملی فوتبال در مهر ۱۳۹۳، مهرداد پولادی از بازگشت به ایران به همراه سایر ملی‌پوشان خودداری کرد و به کشور قطر رفته و مسئولان باشگاه فوتبال پرسپولیس را در تنگنا قرار داد که اجازه‌نامه انتقال وی به تیم الشحانیه این کشور را صادر کنند. وی هم‌اکنون در این تیم فوتبال بازی می‌کند.

منبع : استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ