قصور پزشکی در کازرون، روده های یک زن را هنگام سزارین سوراخ سوراخ کرد

0

روده یک زن حین عمل سزارین در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) کازرون سوراخ شد.

شوهر این زن آسیب دیده در این خصوص گفت: اواخر اسفند همسرم توسط یک متخصص عمل سزارین انجام داد و پس از مرخص شدن خوشحال از به دنیا آمدن فرزندمان به خانه رفتیم، ۵ تا ۶ روز پس از مرخص شدن شکم او متورم و حتی بزرگتر از دوران بارداری شد و همین مساله ما را بسیار نگران کرد و بلافاصله به بیمارستان کازرون مراجعه کردیم و پس از معاینه و عکسبرداری به ما گفتند روده بزرگ بیمار حین عمل جراحی بریده و دچار التهاب شده است.

وی گفت: البته پزشک همسرم هنوز بریده شدن روده بزرگ را حین عمل جراحی نپذیرفته اما همسرم پس از مراجعه به بیمارستان به دلیل بزرگ شدن شکم به منظور ترمیم روده دوباره جراحی شد و در حال حاضر همچنان دچار میزانی از عفونت است.

رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) کازرون در این خصوص گفت: ۴ روز پس از سزارین با مراجعه بیمار، پزشک متوجه عفونت داخل شکمی ناشی از آسیب روده بزرگ حین عمل جراحی شده است.

دکتر سجاد احمدی افزود: طبق بررسی ها در این مورد حین جراحی روده بزرگ دچار ۲ تا ۳ سوراخ ریز شده و همین مساله باعث ورود مواد داخل روده به حفره شکم و عفونت داخل شکمی شده بود که خوشبختانه طی جراحی شکم به موقع باز و ترمیم روده بزرگ انجام گرفت و در حال حاضر بیمار رو به بهبود است و مشکلی برای او وجود ندارد.

وی گفت: مساله آسیب روده حین عمل جراحی یکی از عوارض موجود اما ناشایع است که در موارد محدودی اتفاق می افتد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ