غرق شدن ۳ خواهر خردسال در استخر

0

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از غرق شدن سه خواهر خردسال در استخر آب کشاورزی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

ابراهیم محمدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی تماس تلفنی عصر امروز با مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، گزارش غرق شدن سه خواهر در استخر آب کشاورزی روستای آزادگان جیرفت اعلام شد.

وی بیان کرد: بلافاصله یک تیم مجهز به محل وقوع حادثه اعزام شد که پس از معاینات اولیه مرگ هر سه کودک تایید و به مرکز بحران دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام شد.

وی تصریح کرد: این سه خواهر غرق شده پنج، ۹ و ۱۲ ساله بودند که جسد آنان برای انجام تحقیقات بیشتر در زمینه ساعت و علت مرگ به پزشکی قانونی جیرفت تحویل داده شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اشاره ای به چگونه غرق شدن این سه کودک و موقعیت استخر نکرد اما گفت: با توجه به نبود حفاظ در حاشیه استخرهای کشاورزی مسئولان برای امنیت بیشتر این محیط ها چاره ای کنند و والدین نیز در مناطق روستایی مراقب فرزندان خود باشند.

شهرستان جیرفت با ۲۸۰ هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جنوب استان کرمان را زیر پوشش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ