عکس های لو رفته از سوپراسپرت چینی ها

0

همچنان بعد از گذشت سال‌های سال، شاهد کپی برداری‌های چینی‌ها از محصولات شرکت‌های بزرگ خودروسازی هستیم و کمتر دیده شده که شرکت‌های چینی دست به نوآوری و ارائه محصولاتی مستقل از جانب خود بزنند. با این حال، چندی پیش خبرهایی از خودرویی سوپر اسپرت تمام الکتریکی ساخته شده توسط چینی‌ها به گوش رسید و دیروز صبح با انتشار دو تصویر جاسوسی از آن، خبرهای معرفی این خودروی سوپر اسپرت تمام الکتریکی را قوت بخشید.

قیمت سوپر اسپرت قیمت خودرو چینی baic coupe

خودروی سوپر اسپرتی که در رابطه با آن صحبت می‌کنیم، خودرویی ساخته شده توسط “بایک BAIC” چین یا شرکت صنعتی خودروسازی پکن است که پیش از این وعده معرفی آن از سوی این کمپانی داده شده بود. همان شرکتی که این روزها دیار خودرو محصول نا موفق سنوا را از این کمپانی در بازار عرضه می کند.

قیمت سوپر اسپرت قیمت خودرو چینی baic coupe

در حالی که همچنان اطلاعات رسمی از این خودرو نزد شرکت سازنده محفوظ مانده است، ولی با این حساب شایعاتی منتشر شده که گویای شتاب صفر تا صد زیر ۳ ثانیه‌ای آن و همچنین رسیدن به حداکثر سرعتی بیش از ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. علاوه بر این گفته می‌شود که تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌های این خودرو، می‌توان حداکثر ۳۰۰ کیلومتر را بدون تجدید قوا با حداکثر کارایی طی کرد.

با نگاهی به تصاویر منتسب به این خودرو هم به یاد خودروهایی آشنا خواهید افتاد، چون آنچنان که از تصاویر پیداست، طرح کلی این خودرو از ترکیب دو طراحی استون مارتین ولکانو و بی ام و i8 بدست آمده و توسط چاشنی‌های اختصاصی تکامل پیدا کرده است، هرچند در عقب خودرو شاهد یک طراحی تقریبا جدید هستیم. در هرصورت این‌ها تصاویری هستند که براساس ادعای وبسایت منبع، به صورت جاسوسی از کمپانی مادر به بیرون درز کرده‌اند، پس در نتیجه تا معرفی رسمی این خودرو نمی‌توان تاییدی بر گفته هایمان داشته باشیم.

BAIC’s electric supercar packs technology gleaned from the world of Formula E

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ