احمدی‌ نژاد: چرا برخی از آمدنم ترسیده اند؟ +عکس پوستر تبلیغاتی

1

محمود احمدی‌نژاد در برابر این پرسش که “آیا در بحث برجام پیروز بودیم؟” پاسخ داد: از مردم بپرسید، چرا از من می‌پرسید؟ مردم باید بگویند برجام چگونه بوده است.

محمود احمدی نژاد، برخی گمانه زنی ها درباره احتمال رد صلاحیتش برای حضور در انتخابات آینده ریاست جمهوری را رد کرده و گفته شورای نگهبان دلیلی برای ردصلاحیت من ندارد.

سایت پایش در ادامه آورده است؛ احمدی‌نژاد انتشار این گمانه زنی ها را «خبرسازی» و «عملیات روانی» مخالفان برای ناامید کردن طرفدارانش عنوان کرده و گفته است: «واقعا چه دلیلی دارد که شورای نگهبان بنده را رد کند؟»

احمدی نژاد اخیرا در دیدار برخی هوادارانش با وی که خواستار نامزدی او در انتخابات آینده شده اند از دادن پاسخ مثبت خودداری کرده اما با اشاره به اخبار مربوط به احتمال نامزدی اش در انتخابات گفته است: «نمی دانم چرا عده ای اینقدر ترسیده اند؟»

وی گفته است که نه تنها اصلاح طلبان و طرفداران دولت، که برخی اصولگرایان نیز از احتمال کاندیداتوری او به هراس افتاده اند.

باشگاه خبرنگاارن جوان: اخیرا پوسترهایی عجیب در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از دعوت حامیان احمدی نژاد برای حضور دوباره وی در سیاست دارد.

سوابق محمود احمدی نژاد بازگشت احمدی نژاد اینستاگرام احمدی نژاد اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400 اخبار احمدی نژاد

محمود احمدی نژاد از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۷۶ اولین استاندار اردبیل و در بین سال های ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ شهردار تهران بود. او هم‌اکنون عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و دانش‌یار دانشگاه علم و صنعت ایران است. تصویر زیر پوستری از دکتر محمد احمدی نژاد که توسط حامیانش در فضای مجازی منتشر شده است را نشان می دهد.

منبع : عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی می گوید

    خدابه فریادمون برسه اگه این اقابازبیاد