شهادت یک پلیس در درگیری مسلحانه در اصفهان

0

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایرنا جزئیات درگیری با یک گروه قاچاقچی و اشرار مسلح را در کویرنائین تشریح کرد . 

سردارعبدالرضا آقاخانی عصر جمعه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در این درگیری که ظهر جمعه رخ داد، جان برکفان نیروی انتظامی، یک گروه قاچاقچی مواد مخدر و اشرار مسلح را درشهرستان نائین منهدم و ۵۲۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک وحشیش، سه قبضه سلاح کلاشینکف مقادیر زیادی مهمات، سه دستگاه خودرو و تجهیزات مخابراتی از این باند کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در این عملیات که چندین ساعت بطول انجامید یک مامور جان برکف انتظامی شهید و دو مامور دیگر زخمی شدند.

سردارآقاخانی اضافه کرد: این درگیری درساعت ۱۳٫۱۵ روز جمعه ۲۰ فروردین رخ داد و با تلاش فرماندهی انتظامی نایین و یگان تکاوری اصفهان به انهدام و دستگیری اعضای این گروه مسلح انجامید.

وی افزود: علاوه برکشف و ضبط مواد مخدر و تجهیزات این گروه، پنج نفر از این اشرار مسلح دستگیر که دو نفر از آنان به ضرب گلوله مامورین مجروح شدند.

وی ضمن تجلیل از رشادت و فدارکاری ماموران حاضر در این عملیات گفت : مراسم تشییع مامورجان برکف نیروی انتظامی، فردا در نایین و سپس در اصفهان تشییع خواهد شد .

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: ماموران این نیرو مصمم هستند تا آخرین قطره خون خود با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مبارزه کنند.

شهرستان کویری نائین در شرق استان اصفهان یکی از مناطق تردد قاچاقچیان مواد مخدر و کالا از شرق به سایر مناطق کشور است .

هرساله چندین تن مواد مخدر و مقادیر زیادی کالای قاچاق در این منطقه کشف و توقیف می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ