مرگ دردناک خواننده زن روی صحنه + عکس

0

ایرما بولی، یک خواننده ۲۶ ساله بود که در سبک دانگدوت فعالیت می‌کرد. این نوع موسیقی با رقص و نواختن ساز ضربی همراه است و خواننده در هنگام خواندن می‌رقصد.

مار کبری مار بازی زن اندونزیایی رقص زیبا خواننده زن Irma Bule
خواننده زن

بسیاری از دختران جوان در ابتدای راه خوانندگی به این سبک رو می‌آورند و استفاده از مار در نمایش‌های آنان رایج است. رسانه‌های محلی نوشته‌اند که دستمزد یک اجرای دانگدوت ۲۰ دلار است که اجرا با نمایش مار همراه شود به ۲۵ دلار افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه اجرا با مار چندان عجیب و دور از ذهن نیست. ضمن این که حضور مار بر روی صحنه احتمال دادن انعام به خواننده را بیشتر می‌کرد.

مار کبری مار بازی زن اندونزیایی رقص زیبا خواننده زن Irma Bule
مار بازی

اما ماری که ایرما بولی جوان اندونزیایی را نیش زده یک “شاه کبرا” بود که بزرگترین مار سمی جهان است و درازای آن ممکن است تا بیش از ۶ متر هم برسد. این مار به شدت قدرتمند است و تصویر آن در حالی که از روی زمین بلند شده تصویر آشنایی در فیلم‌های سینمایی و مستندهای علمی است. شاه کبرا بیشترین زهر را در میان تمامی مارهای دنیا دارد و می‌تواند با یک بار گزیدن نه تنها باعث مرگ انسان شود، بلکه یک فیل را از هم پا بیندازد. به همین دلیل با وجود این که همکار ایرما روی صحنه، وقتی مار را از روی ران خواننده جدا می‌کند و زهر را با مکیدن بیرون می‌کشد، به حال دختر جوان سودی ندارد و او با وجود انتقال به بیمارستان جانش را از دست می‌دهد.

 مار کبری مار بازی زن اندونزیایی رقص زیبا خواننده زن Irma Buleمار کبری مار بازی زن اندونزیایی رقص زیبا خواننده زن Irma Bule

Irma Bule

VIDEO AKSI Irma BULE ketika diPATUK ULAR COBRA

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ