مصطفی زمانی از شهرزاد می گوید! + عکس

0

مصطفی زمانی ، بازیگر نقش «فرهاد» در سریال «شهرزاد» در بخش هایی از گفت وگوی نوروزی خود با اشاره به اینکه سریال شهرزاد بعد از ده سال براى من پیش آمد ادامه داد: دقیقاً آنجایى بودم که به خودم گفتم حالا نوبت من است . این مسئله چیزى است که آدم در خودش احساس مى کند . وقتى آگاهانه انتخاب مى کنید ، جلو مى روید و حتى مى بازید ، از یک جایى به بعد آن اتفاقى که باید بیفتد ، مى افتد . شهرزاد براى من این جورى بود.

بیوگرافی مصطفی زمانی بازیگران سریال شهرزاد

وی با اشاره به اینکه از نظر من شهاب حسینى پخته ترین بازیگر حال حاضر ماست افزود: ترانه علیدوستى همین طور، استادعلى نصیریان که دیگر جاى خود دارد و… حالا که این فرصت به وجودآمده بود و باید در تقابل با این افراد قرار مى گرفتیم ، دیگر نمى شد ضعیف ظاهر شد. در شهرزاد اگر مى توانستم آزمون و خطا کنم ، بازنده بودم . حس کردم برآیند تجربه ها تا اینجا براى من خوب بوده و دِینم را پرداخت کرده ام پس در ابتداى دهه دوم بازیگرى ام وارد شهرزاد شدم.
وی همچنین در گفت وگویی دیگر درباره نقش خود در سریال شهرزاد گفت: «فرهاد»، نمونه ای مثل همه جوان های این مرز و بوم است. او حق طلب است. برای اینکه انسان به دنبال حق باشد همیشه باید یک عشق داشته باشد. چون خود حقانیت نیز جز با عشق به دست نمی آید. فرهاد به عنوان یک جوان این طور آدمی است و چنین چیزی را طلب می کند. او جوانی است که از خواسته اش دست برنمی دارد و هر بلایی سرش بیاید پررو است و کوتاه نمی آید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ