کجا دنبال همسر بگردیم؟ (طنز)

0
خبرهای امروز را با خبر ۱۰ میلیونی شدن وام ازدواج شروع می‌کنیم. برخی روزنامه‌ها طوری تیتر زده‌اند وام ازدواج ۱۰میلیون تومان شد که انگار با ۱۰ میلیون تومان می‌شود کار شاقی برای زندگی کرد. در ضمن این قضیه فعلا به صورت بند الحاقی به ماده‌واحده لایحه بودجه سال ۹۵ کل کشور اضافه شده است و شما جوانان فعلا باید با همان سه میلیون تومان سماق بخرید و مک بزنید.
خبر دوم درباره فراخوان ناشران است. ناشران در فراخوان‌های گوناگون از مردم استدعا می‌کنند که به شهر آفتاب بیایند و کتاب بخرند. ما هم از طرف مردم به برگزارگنندگان نمایشگاه و ناشران عرض می‌کنیم که سیب‌زمینی سرخ‌کرده مجانی بدهند تا بیاییم.
اما مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفته‌اند: «در تلگرام دنبال همسر نگردید.» البته من که زن دارم ولی از طرف آنها که زن ندارند عرض می‌کنم که پس در کجا دنبال همسر بگردیم؟ توی کوچه؟ جلو چشم برادرهایش؟
خبر بعد درباره آب‌شنگولی است. دادستان تهران خبر داد: «افزایش رانندگی در حال مستی در تهران، تشکیل ۲۹۰۰ پرونده در سال گذشته» به نظرم خانواده‌ها باید شرایطی فراهم کنند که فرد بعد از استفاده از زهرماری بتواند در خانه بماند و مجبور نباشد رانندگی کند.
از درمان مملکت بشنوید که نایب رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی گفته است: «تخصص داخلی، حلقه مفقوده نظام درمانی کشور است.» حالا شما همین عبارت حلقه مفقوده را در گوگل بزنید و ببینید نظام درمانی چقدر حلقه مفقوده دارد، نمونه‌اش: «رییس کل سازمان نظام پزشکی، حلقه مفقوده نظام سلامت کشور را اخلاق‌گرایی مبتنی بر قوانین نوین و اعتماد‌سازی بین پزشکان و بیماران عنوان کرد.»
و خبر آخر درباره آزار یک دختر نوجوان در تاکسی است. دو مرد در تاکسی به این دختر آزار رسانده‌اند و بعد یکی‌شان گفته است: «ابتدا اصلاً هیچ نیت شومی در ذهنم نداشتم تا اینکه در مسیر تصمیم به این کار گرفتم و می‌خواستم پس از پایان کارم او را به خانه‌شان برسانم و قصد آدم‌ربایی نداشتم.» و دیگری هم بیان کرده است: « متأسفانه من نیز وسوسه شدم.»
لطفا پیشانی خود را محکم به لبه تیز میز بکوبید.
باقی بقای‌تان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ