کتک خوردن شهردار اردبیل از همسر عضو شورای شهر

0

دعوا، درگیری و دودستگی در شورای شهر اردبیل این بار نیز همچون زخم پانسمان شده سر بیرون زد تا تشدید اوضاع نابسامان شورای شهر رخ بنماید.

به گزارش تسنیم، حمید لطف‌ اللهیان، شهردار اردبیل در تائید مورد ضرب و شتم قرار گرفتن خود  اظهار داشت: شب گذشته در هنگام خروج از دفتر کار خود در مقابل ساختمان شهرداری در حالی که مشغول صحبت با یکی از اعضای شورای شهر بودم به ناگهان همسر این عضو شورای شهر به بنده حمله کرده و مرا مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار داد.

شهرداری اردبیل سوابق حمید لطف‌ اللهیان اخبار اردبیل
حمله به شهرداران اردبیل در ده سال گذشته از سوی این گونه افراد در اردبیل مسبوق به سابقه است. در دوران تصدی گری شهرداری اردبیل توسط اکبر نیکزاد، عدم تطمیع خواسته وی از سوی شهردار وقت حمله فیزیکی به شهردار وقت اردبیل انجامید. ضارب سابقه درگیری با صدیف بدری دیگر شهردار اردبیل را هم در کارنامه خود دارد.

این چندمین بار است که اعضای شورای شهر اردبیل به دلیل اختلاف نظری که با هم پیدا می‌کنند در صحن علنی و غیرعلنی کارشان به درگیری‌های متفاوتی منجر می‌شود که اغلب آنها درگیری‌های لفظی بوده که گاه جنس آنها دور از شان و نزاکت اعضای شورای شهر است که مردم با انتخاب ۱۳ نفر امیدوار بودند تا در دوره چهارم شورای شهر تحولاتی اساسی و زیربنایی رخ بدهد که این اتفاق نیفتاده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ