فیروز کریمی از ورود به همه ورزشگاه‌ها ممنوع‌شد!

0

فیروز کریمی مدیر فنی تیم فوتبال اکسین البرز در حکمی بی‌سابقه از ورود به همه ورزشگاه‌های ایران محروم شد.

این حکم از سوی کمیته صیانت بر فوتبال صادر و به باشگاه اکسین البرز ارسال شده است.

کریمی که در بازی گذشته تیم اکسین قصد ورود به ورزشگاه داشت از سوی ماموران انتظامی از این کار منع شد.

گفته می‌شود مصاحبه‌های تلویزیونی کریمی در ویژه برنامه‌های نوروز ۹۵ باعث اتخاذ این تصمیم بوده اما جالب است بدانید این حکم برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران اجرا شده که یک مربی حق حضور در هیچ ورزشگاهی را نداشته باشد.

باید دید با توجه به شرایط خاص کریمی و حضور طولانی مدت او در فوتبال ایران در نهایت این حکم تا چه زمانی پابر جا خواهد ماند.

اسماعیل حیدرپور مدیر تیم اکسین البرز در خصوص حکم محرومیت کریمی به “ورزش سه” گفت: باشگاه ما به شدت به این رای معترض است چون فکر می‌کنم برای نخستین بار در ایران چنین رایی صادر می‌شود که یک مربی حق ورود به هیچکدام از ورزشگاه‌ها را ندارد چون این رای بیشتر برای تماشاگران گرفته شده است.

او ادامه داد: اعتراضمان را رسما تقدیم دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران کردیم چون این نوع برخوردها و احکام خیلی منطقی نیست در حالی که هیچ مکاتبه‌ای با باشگاه نشد و اتفاقی نیفتاده بود. وقتی هم که ما به کمیته انضباطی گفتیم چرا به این شدت برای آقای فیروز کریمی رای صادر کردند اعلام شد یکی از آقایان فدراسیون گزارشی نوشتند که ما نسبت به آن جلسه‌ای برگزار کردیم و این تصمیم اتخاذ شد.

حیدرپور با بیان اینکه این رای و اینگونه برخورد کردن مغرضانه است، اظهار کرد: نامه‌ای به آقای صالحی ریاست کمیته استیناف ارسال کردیم که امیدواریم با درایت وی و همکارانشان این رای شکسته شود.

مدیر تیم اکسین اضافه کرد: اینکه یک مربی را در شرایطی که تیم ما با نیروی زمینی بازی حساسی داشت از حقش ملغی کنند و اجازه ندهند به ورزشگاه بیاید منطقی و درست نیست.

او تصریح کرد: آقای کریمی به عنوان مدیر فنی ما فعالیت دارد و آقای لطیفی سرمربی است؛ بهتر بود کمیته انضباطی با مکاتبه با باشگاه این کار را انجام می‌داد و ما را در جریان می‌گذاشت؛ بهتر است کمیته انضباطی در پنج هفته پایانی نظارت بیشتری با قرار دادن ناظر بازی و همچنین ناظر داوری داشته باشد. تیم اکسین فوتبال خوبی ارائه می‌دهد و این تیم نو پا قهرمان نیم‌فصل شد و مرحله دوم هم این عنوان را کسب کرد. امیدواریم برای بازی برگشت با نیروی زمینی هم که دیدار حساسی است این رای ناعادلانه لغو شود.

حیدرپور با بیان اینکه ماده ۳۲ کمیته انضباطی به تماشاگران اختصاص دارد، ابراز کرد: ما ندیدیم از ورود مربی به ورزشگاه ممانعت شود و فقط یک یا دو جلسه محروم می‌کنند؛ آن هم در حالی که مربی در جایگاه حضور دارد.

سوابق اسماعیل حیدرپور بیوگرافی فیروز کریمی باشگاه اکسین البرز اخبار ورزشی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ